Gå til innhold

Ultralyd i dag:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en herlig opplevelse på ultralyd i dag;) Der fikk vi se en aktiv liten krabat, var ingen tvil om at det var en gutt:)

Alt var normalt, ble flyttet 4 dager tilbake. Får ny ul i uke 31 siden jeg er så voksen:))

Fikk se i 3d også, så både nese, lepper, tær og fingre. Han lå og kned seg i ansiktet og var veldig aktiv;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kos!!! Gratulerer med guttebaby i magen :)

Skrevet

Grattis!! Jeg venter også gutt i juni. Har vært på privat ultralyd, skal på "den offisielle" på fredag:-)

Skrevet

Så bra det ble en flott opplevelse! Gratulerer med guttepassasjer :)

Var du på Ringerike?

Skrevet

Takk for det alle sammen;)

Nickey Mouse: Nei jeg var på Gjøvik. Hadde en ul på Ringerike, men bestemte oss for Gjøvik. Skal dere på Ringerike?

Skrevet

assisi

Blir spennende å se om det blir samme kjønn denne gangen, det var ihvertall vi spente på:) Har jo allerede handlet litt så det passet bra at det forsatt var en gutt:)

Lykke til på fredag:)

Skrevet

Gratulerer! Jeg har også en liten gutt i magen, termin 17. juni.

Skrevet

Jeg hadde termin 16 juni, men den ble flyttet til 20 juni. Hun fortalte at det bare var 6% som fikk på terminen, så da håper jeg på den 16 juni for det er en spesiell dato for meg:)

Skrevet

Så bra at alt var i orden!

Er det noen grunn til at du skal få ny UL i uke 31, annet enn alderen? Selv blir jeg straks 36, men har ikke hørt om slikt (skal ikke til UL før i slutten av neste måned da)

Skrevet

Nei, ingen annen grunn enn alderen. Da får du helt sikkert en ekstra ul du også. Jeg fikk ikke vite noe om det før jeg var på den ordinære. Alle over 35 år får en ekstra ul. Jeg har heller ikke fylt 36 år ennå.

Skrevet

Vi har valgt Ringerike. Har hørt mye bra om føden der, og vi er blitt godt tatt vare på der fram til nå (da vi mistet i fjor, oppfølging av komplikasjoner etter det, tidlig ul, ord ul og blindtarm op.)

Vet egentlig ikke så mye om Gjøvik da alle jeg kjenner her har valgt Ringerike. Er jo så mye kortere. Hvorfor har dere valgt Gjøvik?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...