Gå til innhold

BIM treff i Haugesund, Onsdag! :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

 

Nytt treff på MM på onsdag. Sist onsdag var kjempe hyggelig! :-)

 

Vi var 6 stk som møtes sist( termin i fra januar til april) , kjempe koselig. Håper det passer for flere!

 

Sees kl 1230?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei leo78,

 

Takk for sist :-) Jeg kommer, med forbehold om at ingen ting skjer før den tid (virker ikke slik).

Skrevet

jeg og kommer :-) Her skjer det lite.....

Skrevet

:-) hyggelig om alle blir med!!:) domenic holder fortsatt ut??:) lurte du gubben i går??:)

Skrevet

hehehe... jeg holder stand, og lille jenta koser seg i magen :-) Klarte ikke lure han i går nei, men han er faktisk hjemme fra jobb i dag så det var visst noe i det han sa i går at han ikke var i form.

Skrevet

Dytter..... :-)

 

Snakke senere jenter!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...