**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Hei Nytt treff på MM på onsdag. Sist onsdag var kjempe hyggelig! :-) Vi var 6 stk som møtes sist( termin i fra januar til april) , kjempe koselig. Håper det passer for flere! Sees kl 1230?
Januarbaby Haugesund Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Hei leo78, Takk for sist :-) Jeg kommer, med forbehold om at ingen ting skjer før den tid (virker ikke slik).
2tettebabyer Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 jeg og kommer :-) Her skjer det lite.....
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2010 :-) hyggelig om alle blir med!! domenic holder fortsatt ut?? lurte du gubben i går??
2tettebabyer Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 hehehe... jeg holder stand, og lille jenta koser seg i magen :-) Klarte ikke lure han i går nei, men han er faktisk hjemme fra jobb i dag så det var visst noe i det han sa i går at han ikke var i form.
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2010 Dytter..... :-) Snakke senere jenter!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå