Gå til innhold

Regelmessige kynnere.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå hatt kynnere ca hvert 10.minutt i 1,5time. De er absolutt IKKE vonde. Nesten ikke ubehagelige heller. Har sitti i samme stilling i sofaen og registert de nå i en time..

Jeg bare kjenner at magen strammer seg som om når man tar sit-ups.. Kan dette være begynnelsen på noe?

 

De varer i ca 40-60 sek..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir de seg hvis du reiser deg opp og går litt? Jeg har iallefall pleid å fått kynnere av å sitte i sofaen tidligere det er en god stund siden jeg først la merke til det så det var ikke begynnelsen på noe hos meg, men så er jo ALT så individuelt også da.

Skrevet

sånn som du beskriver det var akkurat slik min fødsel startet;)

lykke til:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...