Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Noen som snakker om røyking inne på skravle. Der var det en som sier hun blir irritert når noen kommer inn i buss skuret å tenner seg en røyk når hun står der med barnevogna. Kan forstå henne delevis, men man er faktisk ute. Å det er ennå ikke forbudt å røyke ute. Hvorfor skal vi ta hensyn til andre når vi er ute i "frisk" luft for å røyke. Syns røykerne har fått mange goder nå. Ikke er det lov å røyke på disco, barer, restauranter. Finnes ikke røykerom noen steder heller. Å finnes det ett røykerom så er det mange ganger stappa av folk som ikke røyker. (Har hørt mange ganger. Det er mye mere liv her enn på ikke røykerommet) Å røyker vi inne hjemme hos oss selv å noen ikke røykere får høre det så er det skittkasting fra ende til annen. Ja røyking dreper, men det gjør andre ting også. Får vel ikke fortere kreft vi enn andre, men ja vi får lungekreft. Jeg slutta for noen år siden. Har aldri vært så mye forkjøla jeg som da jeg var røykefri. Nå har jeg starta å røyke igjen. (Å ja jeg røyker inne, men står da i vinduet å røyker) Å har ikke vært forkjøla eller vært dårlig på andre måter på hvertfall 3 år :-) Jeg vet jeg kommer til å få så busta står nå av mange her inne, men det får bare stå sin prøve.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Står faktisk på en del bussruter at "leskuret er røykfritt". Så om noen da føler ubehag og sier i fra så kan vel det repekteres?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 "Får vel ikke fortere kreft vi enn andre, men ja vi får lungekreft". Dette beviser hvor stokk dum du egentlig er. Skal hilse fra begge mine foreldre som døde av kreft pga røyking. Ingen av dem lungekreft derimot, men flere andre typer. Og om busskjulene faktisk står ute så dreier det seg om respekt og å ta hensyn til den som var der først. For passiv røyking er både ubehagelig, stinkende og dødlig.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Hvordan vet du om den personen ved siden av deg ikke har kraftig astma?! Man er frekk som går inn i et busskur og tenner en røyk. Jeg ville løpt ut der i fra med en gang noen tente en røyk vært meg, for jeg blir så jævlig dårlig. Røyk er faen ikke bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå