venter nr 2... Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Fikk telefon fra mine besteforeldre som ville spandere tur på alle barnebarna til sommaren. Problemet er at jeg har termin i slutten av juli og dette vart i midten av august.. hva synest dere om det?
Mortil1snart2<3 Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 hm.. tror jeg ville ha hatt den turen til gode... gikk du lenge over termin sist da? uansett så kan du vel ikke bade på noen uker etter fødselen, og det står for meg som uutholdelig å være i syden uten å bade! men veldig kjedelig å ikke kunne være med da....
venter nr 2... Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2010 ja, blir litt kjedli å ikke få bade.. meeeen har så lyst til syden, så veldig greit når de spanderer:) kom fire dager før terminen sist..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå