Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Jeg venter på den med skrekkblandet fryd, for vi vil gjerne prøve på nytt. Takker for svar, og håper at alle får de barna vi skal ha til tross for slike triste opplevelser.
soleia Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Leit at de skulle oppleve MA. Hjå meg vart ikkje aborten sett i gang, men starta naturleg 1,5 veke etter at det vart oppdaga at fosteret var dødt. Legen meinte det beste var at kroppen ordna opp sjølv. Menstruasjonen kom som etter ein vanleg syklus, ca 4 veker. Hadde den ein gong til før spiren sat :-)
Meg med tre små prinsesser Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Så trist at du har mistet. Det er tungt. Jeg hadde utskraping. Mensen kom ikke før etter 8 uker. Det føltes veldig lenge ut, da jeg bare ville prøve på nytt:-( Lykke til. Håper du slipper å vente lenge, og at spiren sitter hele veien neste gang:)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Blødde i 1 uke etter utskrapningen, fikk mensen igjen ca 6 uker etter det. Lykke til med prøvingen! :-) Vi ble gravide 2 mnd etter MA, så det kan gå fort
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Tusen takk for fine og trøstende ord. Jeg har hatt en MA og en SA før, men jeg husker ikke når mensen kom tilbake. Ha en god dag, og sett pris på det alt det gode dere har i livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå