MammantM Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Har hatt modningsrier siden i går natt. VONDT! Trodde først at det var ting på gang så jeg dro ned til føden for å finne ut om hva som skjer siden de var så regelmessige og vonde, men fikk vite at det jeg hadde var bare modningsrier! Livmorhalsen var ikke langt unna til å være avflatet og jeg hadde 1 cm åpning. Sist de sjekket (for en uke siden) var jeg bare moden og myk så det har heldigvis skjedd noe! Håper ikke det er lenge igjen nå. Skal på overtidskontroll imorgen og håper at alt står bra til for det siste jeg vil er å bli igangsatt! Men lurer på om modningsrier og maserier er det samma? Isåfall syns jeg virkelig synd på de som har gått med disse i flere uker! De er jo skikkelig vonde!
2tettebabyer Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 jepp det er de samme.... Har ikke hatt det selv, så har lurt veldig på koss det kjennes ut...
Gjest Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Mitt spørsmål er om de går over når du er oppe å beveger deg. Kan godt være skikkelige rier som er i begynnerfasen om de ikke gir seg når du beveger deg. Modningsrier kjennes ofte i bunnen av magen/ bekkenet på fremsiden, mens skikkelige rier gjerne begynner i korsrygen og beveger seg fremover. Få gubben til å hjelpe deg litt på vei i kveld så kommer det kanskje i gang i kveld!!! Lykke til!!
MammantM Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2010 Disse kommer når jeg er oppe og går også og synes de kan være skikkelig vonde, men noen ganger er det ikke så vondt igjen. Kjenner det mest nederst i magen og litt i korsryggen når det er på sitte aller værste, men når de begynner og dabbe av igjen så henger det godt igjen i korsryggen. Synes det er ekstremt vanskelig å forklare det annet enn at disse kan bli veldig vonde. Kjenner at jeg automatisk holder pusten og spenner kroppen, men prøver så godt jeg kan å la være og heller prøve å puste meg igjennom de. Ja jeg håper vel at denne strippinga de skal gjøre nå vil funke. Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå