Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på overtidskontroll i dag, er 13 dager over termin, det som skjedde var at jeg fikk ett foleykateter, som skal hjelpe til på modningen og få satt i gang ting og tang, noe som har erfaring med dette? dette fikk jeg inn klokken 11, etter dette har jeg hatt regelmessige mensen smerter sånn cirka vært 8-10 minutt, men er ikke skikkelige sammentrekninger... lurer på om dette kanskje endelig kan være begynnelsen på noe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det for din sin skyld!!

Var dette din første overtidskontroll?

Lykke masse til :)

Skrevet

ja det var første... skal opp igjen i morgen klokken 11, så sant ingenting skjer før det, da blir jeg mest sannsynlig lagt inn uansett, hadde ikke så mye fostervann...

takk for det=)

Skrevet

Håper det skjer noe i løpet av natta til deg da!

Skrevet

litt distre her jeg sitter, var meningen at jeg også skulle skriver: hvordan står det til med deg???

Skrevet

litt distre her jeg sitter, var meningen at jeg også skulle skriver: hvordan står det til med deg???

Skrevet

Sitter her med modningrier som jeg først begynte å få natt til søndag. Kommer ikke så ofte og noen er vondere enn andre, men synes de kraftigste er skikkelig vonde jeg...

Skal på min første overtidskontroll imorgen da er jeg 8 dager over termin og da skal de løsne litt på hinnene eller noe så håper det vil skje noe snart. Kjenner at jeg er kjempe redd for igangsatt fødsel!

Fikk du vite noe strl på babyen på overtidskontrollen?

Skrevet

Hvordan kjennes modningsrier ut og hvorfan vet du at det ikke er ordentlige rier? Bare nysgjerrig :)

Skrevet

Jeg trodde jo at det var starten på ordentlige rier så jeg tok en tur ned til føden for få det bekreftet, men de sa at ordentlige rier er mye mer intense. Og de er vel regelmessige hele tiden. Jeg hadde regelmessige modningsrier, men de var litt forskjellige i styrke og de er ikke regelmessige nå lenger. Kjenner de i korsryggen og nederst i magen jeg, men dette er sikkert individuelt dette også som alt annet. Er førstegangsfødende så jeg aner ikke hvordan de virkelige riene skal kjennes ut.

Skrevet

tror kanskje det er modningsrier jeg og sitter med her i dag... han ble estimert til 3900 gram... håper ikke han er større enn det ihvertfall. da blir det en spennende dag for oss begge i morgen!! masse lykke til. jeg tror jeg finner sengen for kvelden med en film, i håp om kanskje å få litt søvn...

Skrevet

Ja, jeg skal iallefall følge med deg! Får håpe at du får en god natt søvn for du vil helt sikkert trenge det iallefall! ;)

Lykke til igjen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...