Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Kan man bruke navnet Niamh på en gutt? Har funnet ut at navnet egentlig er et jentenavn, er irsk og uttales Neeve, men hvis man uttaler det som det står så syns jeg det høres veldig maskulint ut... minner jo om Liam, men jeg syns det klinger litt finere en Liam... (som jeg også liker)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Niamh høres ut som et jentenavn fra midtøsten
Gjest ->>- Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Man kan jo nesten hva som helst nå til dags, men Niamh er jo et jentenavn.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Synes det var fint jeg, men uten h til slutt.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Ok, det er kanskje for drøyt da.... Ble som sagt litt for maskulint til ei jente... så da får vi skrinlegge hele navnet. Takk for svar :-)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 H.I her igjen... tenkte også på Niam - altså uten H... er det bedre da? hehe ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå