Gå til innhold

Hvordan kjennes rier ut egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 34+3 og har slitt mye med mageknip.

Nå har jeg endel knip, men kjenner det også i ryggen samtidig.

Er det liksom ingen tvil om at det er rier når en får det, eller kan man være i tvil?

Er de alltid regelmessige?

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian
Skrevet

Riene mine kjentes ut som kynnere x 1000. De ble aldri regelmessige, og det tok en stund før jeg skjønte at det ikke bare var kynnere. Men de blir jo bare verre og vondere jo mer tid som går, så det er umulig å ta feil ;-)

Skrevet

De trenger ikke være regelmessige til å begynne med.

Det gjør veldig vondt, og du må puste deg gjennom hver rie. Ingen tvil om hva det er når elendigheten starter ;)

Neida, det går bra. Men vondt er det. Ikke den første fasen. Den er helt ok. Men resten er vondt ja. Og regelmessig.

De siste ukene av en graviditet har man ondter som ikke helt kan forklares uansett, fordi babyen vokser, muskler og vev strekker seg. Og kynnere kan ta seg opp.

Gjest eelis+kian
Skrevet

Riene mine kjente jeg forresten i magen, i ryggen og nedover lårene. Jeg kjente det som en svak murring som bygde seg opp, så ble magen sånn stram og hard, og jeg fikk kjeempevondt. Hehe.

Skrevet

Ja tro meg, det kommer du til å kjenne veldig godt. Du blir ikke i tvil om hva som skjer.

De trenger ikke være regelmessige, hvertfall ikke i begynnelsen de starter. Etterhvert blir de regelmessige. At forklare rier er faktisk vanskelig da mange opplever så veldig forskjell på de. Jeg prøvde også å få noen til å forklare meg det, men det var ikke så lett. Stol på meg, du kommer ikke til å ta feil av hva som skjer.

Skrevet

jeg satt hjemme hos mor på termindagen og kjente noe som kom ca hver 5 minutt men trodde ikke det var rier fordi det ikke gjorde vondt. så jeg spurte: hvor vondt kal det egentlig vre med rier? nei ikke så veeeldig i begynnelsen sa hun..

vi reiste inn til sykehuset og ikke mange timer etterpå kom hun..

kan godt være rier. tror vi kjenner det forskjellig

Skrevet

Jeg hadde vondt fra første rie...temmelig vondt også faktisk. :-S Men som de sier over her; Er det noe på gang vil de jo bli sterkere og sterkere. Mine ble heller aldri helt regelmessige, kanskje helt på slutten...men iallfall ikke før vi dro på sykehuset... Lykke til, hva det nå enn er du kjenner! :-)

Skrevet

rier er så vonde at du klarer neppe å snakke mens de tar tak.. forferdelig vondt!!!! gla jeg aldri skal igjennom det igjen:)

Skrevet

du er ikke i tvil når de setter inn for fullt... og da er de oftest regelmessige har jeg hørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...