Solstrålen_ Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Noen som vet hva senteret som ligger like ved Ikea på Furuset heter - Det som selger barneklær og babyutstyr? Har tenkt meg dit, og trenger hjemmside/adresse, slik at jeg kan sjekke åpningstider osv. Er det noen som har erfaring med dette stedet eller eventuelt andre større forretninger i Osloområdet som selger babyutstyr, så tar jeg gjerne mot tips. På forhånd takk!
Gjest Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Alna senter og du tenker kanskje på butikken "barnas hus"? Ellers vet jeg det er en babyshop i nærheten også uten at jeg helt vet hvor...
Bizzy snart 4små - på overtid! Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Du har babyshop i bygget ved siden av (på baksiden av Sportshus bygningen)
Gjest Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Babyshop på Ryen og Lørenskog, og Barnas hus på Alna. Kjempefornøyd mer kundeservicen på Barnas hus alna!
Gjest Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Bizzy snart 4barnsmor: Ligger det enda en babyshop i området? Jeg har aldri sett noe til babyshop på Alna. Det er ikke den på Ryen du snakker om?
MillaCamilla Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 BabyShop ligger ved ikea på Slependen, ikke den på Furuset. Den på Alna heter Barnas Hus. De er veldig serviceminded der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå