Knøtte85 Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Tidligere har jeg omtrent ikke hatt bunn i magen, kunne spise hele tiden.. Nå blir jeg så utrolig fort mett.. Noen andre som har/har hatt det lignende? Er bare i uke 14.. Noen forklaring på dette? :-P
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 bra det ikke er bare meg.. hatt det sånn ei beite nå.. slitsomt,sulten som bare det egentlig men klarer bare og ikke få i meg mer.. det stopper helt opp...
Knøtte85 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2010 Helt enig!!! Ofte sulten, og KJEMPE sulten.. Men stopper helt opp som du skriver! Aldri opplevd makan.. Hehe.. Har du problemer med kjøtt, pølse og sånt? Det gjør meg kvalm! :-( Så spiser bare tilbehøret..
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 nå går det meste ned... begynner og bli som det en gang var.. hehe.. 17uker nå og klarer og spise en hel hamburger.. først nå jeg klarer og spise noe spes kjøtt.. jula funket det ikke med ribbe og kalkun.. men pinnekjøtt der i mot dæven det gikk ned.. svigers fikk jo hake slepp når jeg tok til meg for 2 gangen... hehe...
Sierra Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Opplevde jeg også, jula ble nesten ødelagt av det Klarte såvidt å få i meg mat før jeg ble mett, kunne være nok med et par gafler på det værste. Tok en stund før det ble bedre, har ingen problemer med det nå Aner ikke hvorfor..
Gjest Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 Har det samme her. Hjelper å ta mindre på tallerken og ikke se ALL maten. I dag tok jeg til meg to ganger faktisk. Hjelper også å ikke tilberede kjøttet selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå