Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 I april gikk jeg ut med en fyr en del ganger. Men da eksen min hørte om det, begynte han å true fyren, og han bestemte seg for å bare holde seg unna (hele den historia er en annen histore..)... Så etter mai hadde vi ikke noe kontakt... Så i august traff jeg en annen fyr. Vi gikk ut noen ganger, men så fant eksen min ut av det også, og begynte å true han i steden... Så etter det har vi hatt mindre kontakt.. Så i september tok den første fyren kontakt igjen. Så nå har jeg litt konktakt med begge. Han første fyren sender meg mld/ringer meg ganske ofte, mens jeg kanskje ikke hører fra han andre mer enn en gang i uka... Jeg ble veldig såret da han første fyren bare kuttet meg ut i mai, og følelsene mine for han har ikke vært de samme etter det.. Så egentlig liker jeg kanskje han andre best... Meeen... så føler jeg at det er mest fornuftig å være sammen med han første, da han bl.a. har høy utdannelse, slik jeg har, mens han andre ikke har noen utdannelse... Siden jeg sjelden hører fra han andre fyren, så har jeg jo tenkt at han ikke er interessert i noe mer enn vennskap... Så nå i det siste har jeg vel fokusert mest på han første fyren... Men bare for liksom å få avsluttet ting med han andre fyren, som jeg tenkte ikke var interessert, så sendte jeg en sms og skrev at jeg hadde blitt glad om han bare kunne være ærlig om ting, og at om han bare vil være venner, så er jo det en helt grei ting å si... Men da fikk jeg tilbake svar med at han virkelig har lyst til å treffe meg, og at han gleder seg til å se meg igjen, og at vi trenger å snakke sammen, for han har virkelig lyst til å ha meg i livet sitt. at han ikke skal skuffe meg.. stor klem osv... Men når han sier dette blir jeg jo bare enda mer forvirra, siden jeg har tenkt at han ikke er interessert. Så nå tenker jeg bare på hva i all verden jeg skal gjøre... Jeg har tenkt at ingen av de vil ha noe mer enn vennskap (han første fyren er livredd for at noen skal få vite at han har kontakt med meg, siden han ikke vil eksen min skal få vite det... Han venter vel på at eksen skal godta det, men jeg har fortalt han at det aldri kommer til å skje...), men så er kanskje begge interessert i noe mer?? Jeg vil jo ikke såre noen heller.... Huff... Kanskje jeg bare burde kutte ut begge? :-P Men de er jo så gode også da.. Begge to.. bare på ulike måter.....
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 hehe. høy utdannelse? ungdomsskolen du mener eller? for stort mer enn 14 år kan du da ikke være.. hehe
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Siden du spør her, så bør du ikke velge noen av dem.. Du hadde visst hvem du skulle valgt om du virkelig ville ha en av de.. Og angående exn din, så bør han stoppes, du og xnene dine bør gå til politiet med det.. Han kan jo ikke drive å plage alle du driver på med.. Rart at de guttene ikke har gjort noe med det.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Ja, jeg vet at eksen min bør stoppes.. Jeg har anmeldt han til politiet for ting han har gjort mot meg, men jeg kan ikke anmelde han for det han har gjort mot andre.... Og de syns vel det er enklere å bare holde seg unna enn å skulle gå gjennom en stor sak med politiet.... Men eksen har vært på ferie de siste to månedene nå, og kommer antakeligvis tilbake i neste uke, så jeg er spent på hvordan det blir da.. Ja, jeg burde vel kanskje ikke velge noen av de.... Huff.... HI
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 Med høy utdannelse mener jeg at han går femte året på siv.ing. på NTNU.... Nei, ikke så mye mer enn 14..Spørs hva mye er da.. 25 er litt mer iallfall :-P HI
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #7 Skrevet 18. januar 2010 hva har glamour med det å gjøre? For meg er dette bare noe jeg tenker masse på nå.... HI
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #8 Skrevet 18. januar 2010 og jeg vet det ble litt teit skrevet.. men ikke så enkelt når man skal forkorte en laaaaang og innviklet historie til et innlegg her......... HI
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #9 Skrevet 18. januar 2010 Kutt ut begge to! Prøv å være litt sammen med deg sjøl først. Finn ut hvem du er og hva du vil i livet, det vil hjelpe deg å finne ut hva du har å gi en mann og hva du trenger av en mann.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #10 Skrevet 18. januar 2010 Siden du spør skal jeg svare. Du skal ikke velge noen av dem. Du har en truende (og potensielt farlig?) eks, og det skal du rydde opp i før du inviterer noen inn i livet ditt. Du er rett og slett ikke klar for forhold.
eggstokk Skrevet 18. januar 2010 #11 Skrevet 18. januar 2010 Kan vi ikke bare ha avstemming da? Den som får flest stemmer av Dibber`ne den får dama?..... Jeg stemmer på nr. 1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå