Gå til innhold

Er 5 kilo mye å ha gått opp i 4. mnd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er livredd for å gå opp for mange kilo.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du veide 130 kilo i utgangspunktet, så.

Skrevet

I hvertfall 54..

Mulig det er et dumt spørsmål, men jeg lurer oppriktig.. Ble litt vektfanatiker etter å endelig ha nådd idealvekta mi, og nå ser at den går opp igjen.. Uplanlagt svangerskap, har ikke funnet meg helt til rette med det ennå..

Skrevet

Det er veldig individuelt. Selv hadde jeg ikke lagt på meg mer enn 6 kg da jeg var 7mnd på vei. Men je ghadde litt mer spekk fra før av, uten å direkte være tjukk da. Men du må ta det helt med ro, man skal ikke slanke seg når man er gravid.

Hvor høy er du da? Syntes 54 kg hørtes veldig lite ut i utgangspunket...

Skrevet

Jeg er 160, og storfornøyd med de 54 kiloene jeg hadde :)

Kom jeg under, så spiste jeg litt ekstra, så jeg holdt med fint der :)

Har ingen planer om å slanke meg. Er bare redd for å gå opp for mye.. Spiser jo litt ekstra når jeg er gravid og :)

Sist gikk jeg opp 13 kilo, men veide 8 kg mer i utgangspunktet.. Derfor er jeg usikker på hva som er normalt..

Tall for svar, forresten :)

Skrevet

Nei, det syns jeg ikke. Går ofte i rykk og napp den vektøkningen. Jeg er omtrent samme høyde og vekt som deg og gikk opp 17kg i begge svangerskap.

Skrevet

Gikk du lett ned igjen da, 19:10?? :)

Skrevet

når jeg var 20 uker på veihadde jeg gått opp 6 kg, gikk opp 27 kg m nr 1 og 25 kg med nr 2.nå 11 uker etter fødsel har jeg "bare" 7 kg igjen. begynte å trene og har gått ned 2 kg på 2 uker=) Du veier jo lite i utgangspunktet så tror ikke du skal bekymre deg noe særlig

Skrevet

Jeg trente fra ca 4uker etter fødsel, liker godt å trene og gjorde/gjør det to ganger i uken. Ellers ingenting. Gikk ned igjen til min idealvekt etter ca 6mnf og er fornøyd med det. Syns de forsvant raskere med andremann enn med førstemann...

19.10

Skrevet

Tusen takk for beroligende svar :) (TaKK, og ikke taLL, som jeg skrev lenger opp her ;) )

Gleder meg til jeg finner meg til rette med svangerskapet, da blir det kanskje til at jeg ikke tenker så mye på dette...

Jeg trener nå, og kommer til å trene til 8 mnd, som sist, om det er mulig, starter å trene så idlig jeg klarer, så skal jeg nok finne tilbake til min idealvekt igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...