Gå til innhold

stor mage=stor baby?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter å ser på magebilder av folk i uke 37 og jeg syntes jo at magen min virker ganske stor.. ser jo at det er veldig forskjellig. Min mage henger jo nesten ned i bakken nå så han er langt ned i bekkenet! Men noen som vet om stor mage betyr stor baby?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er slett ikke sikkert! Min mage er godt over den røde streken (gjennomsnittet) på symfyse-skjemaet. Men jeg har nettopp målt babyen på UL og hun er 10% MINDRE enn gjennomsnittet! Så: Stor mage, liten baby for meg... :-)

Skrevet

Stor mage behøver ikke å bety stor baby :) Men viss du ellers er tynn som ei flis... Det har mye å si hvordan ungen ligger. Ei venninne av meg hadde stooor mage (var stor sjøl også) og fikk liten baby. Ei annen hadde supertutmage og ellers normalvektig (str 42 ca) og fikk ei laaaang jente. 56 cm, tror jeg det var.

Skrevet

Mine barn ligger så langt inn mot ryggen at jeg blir svimmel og kvalm selv når jeg står til tider. Er under streken på symfysen, men har en "liten" prins på nesten 4000g der inne

 

:o)

Skrevet

Ja, jeg har fått spørsmål om jeg har tvillinger.... Men babyen er faktisk litt mindre enn gjennomsnittet, selv om jeg har skikkelig kul/tut. Tror det har mye med kroppsfasong å gjøre. Er i uke 38 og rett bakfra kan du ikke se jeg er gravid nesten. Har svai i ryggen og smalt liv, så babyen kan ikke gjemme seg der...

Skrevet

takk for svar:) blir spennende å se hvor stor han er da.. kan ikke si at jeg er så tynn akkurat nei! har noen kilo for mye. men er vel ikke tjukk heller da.. Er veldig smal når man ser meg bakfra sier mamma ihvertfall;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...