Gå til innhold

Skal til legen i morgen:)


mamma til 3:)

Anbefalte innlegg

Og jeg gleder meg sååååå:):) Håper selvsagt på å få høre hjertelyd, men er vel kanskje litt tidlig å finne den...:) Forresten noen som vet hvordan man regner dager og uker? Har termin 15 september, men surrer alltid med disse dagene og ukene:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er du samme som meg da :) 6 uker og 1 dag, altså påbegynt 7 uke. Har termin samme dato, ifølge terminkalkulatoren her, men de varierer noe, så en kom med 12, en annen med 14 sept.

Hilsen fra forhåpentligvis snart mamma til 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å se noen med samme termin som meg:D

 

Legebesøket i dag var ganske fiasko kan man si.Først måtte jeg sitte å vente i 45min, så kom jeg inn til lege, en ny lege (3 på ett år). Og ho hadde jo ikke peiling på norske helse greier. Så det eneste jeg fikk vite var at testen var postitiv(noe jeg i grunn visste fra før, hehe:) Og det var det... Så greit å ikke være førstegangsgravid i grunn...

 

Men fikk sniki meg en tur til jordmor etterpå og fikk flere bøker og ho kjente på magen og prøvde å finne hjertelyden, den fant ho ikke men sa før vi begynte at det var ganske så tidlig å finne den nå. Fikk satt opp ny time 4 mars, da er jeg 12 uker på vei:)

 

Og nå skal jeg bytte lege:p Hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var også hos ny lege i dag... ikke helt vellykket det heller.. hehe

enig med deg, godt det ikke er første gang.... Hun ville ikke skrive ut sånn helsekort engang, men ville vente til jeg kom neste gang.

Hun kjente bare på magen og sa at det var for tidlig å kjenne noe i det hele tatt.

Hun laboratoriedamen var enda værre, hun spurte om jeg var helt sikker på at jeg var gravid !!! Jaja... Men fikk henvisning til tidlig ul iallefall- så det ble neste uke.

Så ny time hos legen blir om en mnd tid, men det stresser meg ikke egentlig....

Ufattelig mye rare leger !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, godt å høre det ikke bare er meg:p Fikk ikke vite hvor mange uker jeg var på vei engang, selv om jeg visste det ca da. Moro med ultralyd, skal nok få meg en henvisning til det jeg også!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...