Gå til innhold

Hei Snøfilla


Suretær

Anbefalte innlegg

Vet ikke om du husker meg men vi skrev litt sammen for et par år siden inne på ass.bef. Mitt tidligere nick var Tutta.

Har tenkt mange ganger på hvordan det gikk med deg, så nå gikk jeg inn for å se på dette forumet og kunne til min store glede se at du er blitt mor, og at du snart blir det igjen!!

Det var fantastisk å lese!

Gratulerer så mye!

Jeg fikk min sønn i juni 09 etter tre lange år med stress, fortvilelse og nedturer. Lykken var selvsagt fullkommen, og livet smiler til oss igjen

Håper alt står bra til.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk :-)

 

Ja, 2009 ble virkelig "vårt" år med adopsjon i febr/mars og pos. test i oktober etter 6. forsøk. Jeg blir en godt voksen mamma, men det spiller ingen rolle. Koselig å høre om gutten din - lykke til videre!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ein kjeder seg og ikkje klarar å få baken sin i seng sjølv om det er alt for seint, snublar ein innom uvante debattar...

 

Meiner bestemt eg huskar deg Snøfilla, frå mange år tilbake - stemmer det? Utruleg koseleg å sjå at du har fått din eigen familie!

 

Klem frå Ranveig (som du sikkert ikkje huskar for eg berre sveipa innom Bli Gravid eit par gongar, men det gjer ikkje noko), gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Ranveig - det er alltid koselig å bli husket! Nå i januar har jeg 5-årsjubileum på BiM, så jeg er en gammel traver ;-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snøfilla:o) Ja vi har vært her leeeeeeeeeeeenge. Har 6 års "jubileum" i april:o) Håper der går bra med deg? Tenkt sånn på deg. Så nå at jeg ikke hadde svart på sms din, hehe.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, då dukke vi nok opp omtrent samtidig, no er det drøyt 5 år sidan eg blei gravid med eldste nemlig.

 

Veldig glad på dine vegne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...