Gå til innhold

Str 74 Benetton, noen som kan svare???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tilsvarer det 6-9 mnd eller? Kjøpt gave til en gutt som er snart 7 mnd og lurer på nå om det blir lite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare en bukse og body fra Benetton men det var til gjengjeld liten i str.

74 er nok passe, men tviler det varer så lenge så hadde byttet til en større.

Skrevet

Det var rart, for normalt er de fleste klærna dems litt større i størrelsen, men kanskje litt smalere i modellen. F.eks. bukser er lenger i 74 hos Bennetton enn hos andre butikker. Og det samme med tskjorter og gensere og sånt. Bruker det mye lenger enn motsvarende størrelser av andre merker. Dette gjelder da babyklærna opp til 90. Fra xxs så er de nesten små(men buksene er lange) Har handlet veldig mye hos Bennetton og dette er i hvertfall den generelle erfaringen min.

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt noe klær der og det var tilfeldigvis str 74. De i butikken sa at det tilsvarer ett år hos dem, selv om det i andre merker er 6-9 mnd. Men kanskje de tenker små italienske babyer...?

Skrevet

Det kan nok steme at det tilsvarer et år der, men saken er den at Bennettons 74 er større en H&Ms 74 om du skjønner. Sikkert for at det skal være 6-9mnd her(H&M) og (hvis jeg husker riktig) 10-12 mnd der(Bennetton)

Skrevet

det er ve 6-9 mnd ja, men jenta mi på snart 5mnd bruker 74.. men kan nå hend hu er litt stor av seg å da:))

Skrevet

Tittet på en annen genser fra Benetton og den var ekstremt liten i str. Men den var for større barn da. Hmmmm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...