Gå til innhold

Termin til torsdagen og ligger med 39 i feber :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper bare födselen ikke setter i gang riktig enda. Har gått og ventet og håpet på at det skal starte hver dag nå, men nå önsker jeg ikke det lenger. Nå håper jeg at jeg går tiden ut :-(.

Huff ikke morro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff stakar deg. god bedring... ikke vært i form jeg heller, men har ikke hatt feber.. må du sove og svette ut feberen og ta mase c vit og annet som kan hjelpe... sånn som flere skrev til meg, kroppen sier fra når den er klar til å føde, så tviler på at fødselen starter mens du er skikkelig dårlig.

god bedring :-)

Skrevet

Off,det er kjedelig!!

God bedring til deg!

Håper du blir frisk snart!!:)

Skrevet

Takk for trösten. Ringte til födeavdelingen for å höre litt om forskjellige saker og spurte da også om kroppen ventet med å sette i gang födselen til jeg ble bra for jeg har også hört folk si dette til meg at kroppen kjenner av når den er klar med sykdom og sånn. Fikk svar om at det desverre ikke stemmer :-(. Ho hadde värt med om mye sa ho.

Vel, vel, ut skal jeg vel få han likevel. Nå må jeg jo snart bli bedre da.

Skrevet

Uff, ikke beste utgangspunktet å være sliten og syk, nei. Masse god bedring til deg! Og håper babyen tar litt hensyn, hehe...

Mitt tips er at du drikker MASSE vann (gjør imunforsvaret sterkt og gir dårlig miljø for bakterier/virus) + holder deg helt unna sukker (av samme årsaker).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...