Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Hei! Stemmer det at jeg ikke blir gravid før i november? Håper veldig at noen har lyst og se på meg. Jeg:110983 Han:010882
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Hei! Jeg er ingen spåkone, men jeg ville bare trøste deg litt Ikke ta alt som blir deg fortalt for god fisk, jeg ble selv spådd å bli gravid i oktober 08, men spiren satt allerede i april samme året og i januar 09 kom vårt 2. barn til verden Før du vet ordet av det er du gravid Masse lykke til!
MC81 Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Hei Når man spår noen så spår man de ut ifra de forutsetningene den man spår har der og da. Man kan gjøre noe og endre den situasjonen man er i og spådommen kan bli anderledes. men spådommer gjelder hvis du fortsetter akkurat som du gjorde da du ble spådd. Huff var kanskje litt vanskelig forklart dette, men håper du forstår? det er ikke slik at du ikke kan blir gravid før! men hvis du fortsetter i samme spor som når du ble spådd mener den som spådde deg at det blir i november! Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Tuusen takk for noen trøsten ord! Jeg vet jeg ikke bør tenke sånn,men det er ikke lett,barnet her i huset er etterlengtet og skulle gjerne ha kommet igår =) Men jeg skjønner godt hva dere mener.så mange takk for oppløftende tilbake meldinger..
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 Jeg venter EL om en uke,noen som kan se om det går denne gangen =)=)???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå