iok med sønn <3 Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Ja, jeg prøver å være optimist da, men kjæresten min vil jeg skal være forberedt på å miste... siden vi har vært så heldig å bli gravid med en gang liksom.. men slikt er man uansett aldri forberedt på.... Jeg har da ingen blødninger! Må man ha det for å miste egentlig? Fra i går når jeg spiste middag hos pappa har jeg vært dårlig i magen! Når jeg la meg i går kveld var det som om noen stakk hånden sin inn i venstre side og rørte godt rundt inni magen. Ikke no særlig. På slutten av arbeidsdagen mer mageknipligendes på samme side... Kan jo sikkert bare være lutft også da?? Men tenkte jeg sku høre med noen mer erfarne...?? Ja, jeg spiste forresten laks... bakt i ovn... å det kan jeg av å til få løs mage av, men det går over... så det er alt jeg kan si om den saken... Peiling på hva det kan være??
surfepia Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Sikkert ingenting galt... Jeg har mistet flere ganger, men har aldri hatt smerter kun blødninger. Du skriver ikke hvor langt du er på vei? Dersom du er over 6 uker kan du ringe legen eller en privat praktiserende gyn å be om innvendig UL for å sjekke om alt ser bra ut. Om du er under 6 uker kan du be legen om å få tatt blodprøver å måle hcg med 2 dagers mellomrom. Skal doble seg om alt er i orden. Lykke til!!
iok med sønn <3 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2010 Ja, det er jo sikkert ingenting. Er 10 uker på vei... Men det er jo alltid litt ekkelt når man får magesmerter utenom det man er vant til.... Får bare se om det går over, hvis ikke får jeg ringe legen
Corneliuss Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Det er ikke ligamentsmerter da? Jeg hadde veldig mye i første svangerskap. Ikke så godt. Kjennes som regel i nedre delen av magen og ut mot en (eller begge) av lyskene. Ikke noe farlig i så fall. Kun livmoren som vokser og trenger mer plass da dras det i båndene som den er knyttet i. For meg varte det hele svangerskapet men var mest i begynnelsen og på slutten (var alt fra litt ubehagelig til veldig vondt). Nå er jeg i 11 uke med nr 2 og har ikke hatt så mye plager med det i det hele tatt. Kjent littegram den siste uken men ikke vondt og mest på høyre side.
Tezz78 Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Syns du skal fortsette å være optimist jeg Selv om du var så heldig å bli gravid med en gang, noe faktisk mange gjør, er ikke det noen grunn til at du skal miste Hvis smertene sitter i magen, og kom etter at du har spist, i tillegg til at du tidligere har reagert på laks, hadde jeg ikke vært bekymret. Har hatt abort tidligere, og da var det helt nederst i magen det var ubehag, ikke direkte smerter. Luftsmerter er jo også veldig vanlig Kos deg med graviditeten Hilsen fra snart 3 barns mor....
Corneliuss Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 Grunnen til at det ikke kommer så mye nå er antakelig fordi de allerede har vært utvidet allerede =O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå