Me & Ne Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Skal til Barbados,lurer egentlig på hvordan det skal gå.. Hva er erfaringene?
It's all about me Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Har flydd til USA med en 2-åring og det var en utrolig enkal tur i forhod til flere andre vi har flydd. 11 mnd var den desidert verste. Han var litt under 2 da vi dro, så kunne latt være å kjøpe eget sete til han, men gi han et eget var det beste vi gjorde på hele turen.
Me & Ne Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2010 Har forberedt meg på det verste liksom.. Flere?
erteposen + 4 Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Jeg har hatt en super kjip tur og en grei. Eldstemann fikk øreverk pga. trykket, og hylte hele veien til montreol. Nr 2 koste seg til USA, i eget sete, og sov godt på gulvet i en sovepose om natta.
blåogrosa Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Mitt tips er å ta med klesskift i håndbagasjen, iallefall til barnet. Vi har opplevd omgangssyke på flytur og var veldig glade for at vi hadde med skift. Ellers er en liten, innpakket overraskelse populært. Kan bruke litt tid på å åpne og litt tid på å utforske etterpå.
Tøysetipp Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 Hvor mange timer er det til Barbados? Jeg har alltid hatt et ønske om å reise dit. Har dessverre ingen gode råd å gi deg. Har kun vært på chartertur med min (da) 2 - åring. Og da hadde vi to bestemødre som aktiviserte barnet sammen med oss. Jeg har sluttet å være spent da jeg så at turen vår i februar til Thailand tar i alt 18 timer (med venting på neste fly). Da ble jeg bare resignert. Håper British airways klarer brasene denne gang også og at jeg slipper unna katastrofetanker underveis. Vi har i mitt hode styrtet, druknet, overlevd? tsunami, blitt bitt av en kobraslange og matforgiftet. Det blir vel fint når vi første kommer dit:-)
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 19. januar 2010 #7 Skrevet 19. januar 2010 Hva med å kjøpe en dvd- spiller som kan bruke vanlige batterier? da kan dere jo ta med egne favoritter..og muligens slå i hjel noen timer der :-)
Pirkeanonym Skrevet 19. januar 2010 #8 Skrevet 19. januar 2010 Vi har bare god erfaring med barn og fly. Gi hn noe å tygge på under avgang og landing, dette for å unngå dotter i ørene. Jeg regner med at det er tv på flyet, men hvis ikke så ville jeg tatt med en dvd- spiller. En mp3spiller med barnemusikk er bra. Kjeks, bøker og kanskje en ny leke. Et teppe er også alltid greit å ha. Det viktigste er at foreldrene ikke stresser på flyet. Det er nok av foreldre som øser opp ungene sine fordi de er nervøse for flyturen. God Tur!
Blopp1 Skrevet 19. januar 2010 #9 Skrevet 19. januar 2010 Vi har vært på flere flyturer med vår Lillesmurf,og han er nå 2 1/2 år............og alle har vært en stor prøvelse for både han og foreldrene :-/ !!! Vi har en aktiv liten gutt,og da er 6 timers flytur ett mareritt. Dette er vår erfaring,men håper dere får oppleve d stikk motsatte :-))))))))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå