Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 nei. kanskje hvis tanta er veldig ung (type 13 år), så får hun kanskje en lite slant, bare så hun får litt lommepenger.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Ja, mamma får litt ekstra på ukelønnen sin, Nei, jeg betaler ho ikke.. Rett å slett fordi at mamma ikke ser på det som barnevakt, og hadde nok blitt fornærmet om jeg hadde betalt henne for å ha sitt eget barnebarn.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Nei, de får ikke det. Det har hendt den ene tanta(16år) har fått betaling. Jeg har tilbudt søsteren min betaling de gangen hun har passet barnet over natten. Men hun har nektet å ta imot. Jeg forventer egentlig at besteforeldre passer gratis. Hvis det hadde vært slik at de måtte passet barnet over flere dager hadde jeg kjøpt en liten ting som takk for hjelpen. Men vet at de ikke hadde krevd noe for det.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 Ikke besteforeldrene, men gir alltid noe tilbake til onkler og tanter. Enten penger eller andre ting for å vise at vi setter pris på at de stiller opp. Når de selv spør om de kan låne barna, så får de ikke noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå