Nicoline3 Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Tenkte det hadde vært gøy å se om det er flere fra moss her inne som har termin i juli/august. Går jo ann å danne en barsel gruppe før de 3 første måndene har gått etter fødsel. Jeg er 37 og venter nr 3 den 29 juli,men har gått 10 og 13 dager over med de to forrige, så tror nok det blir augst denne gangen også!
Marika:):) Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Jeg venter nr 2 i juli:) er fra moss ja. Men det må da være flere fra moss her?
♥ Ble april barn ♥ Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Hei, Er fra Moss, eller Øreåsen Rygge. Venter min tredje 23 mai. Litt tidligere enn trådstarter. Ellers er jeg 36 kansje 37 ved fødsel. Blir gjerne med på gruppe
plastblomst♀♂♂ Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Jeg bor i rygge og har termin 22. mai med nr. 3. Er 29 år.
Nicoline3 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2010 Da hadde det jo vært hyggelig om vi kunne følge hverandre her inne og så treffes etterhvert ) Gjør ingenting om noen har termin litt før, er jo ikke mer enn 2 mnd det er snakk om! Til dere som har termin i mai, ville dere vite kjønn på ul og isåfall hva venter dere?
plastblomst♀♂♂ Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 Ja, er så nyskjerrig:) Vi venter en gutt:) Visste ikke kjønn første gangen, men denne og forrige gang klarte vi ikke å vente. Har jente og gutt fra før.
gullegget Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 Hei:) Jeg bor i Råde og har termin 15 mai. Hender det at du er på åpen barnehage i Rygge? Har barn født 03-05-08. Minste mann er hjemme med meg, mellomste er 3 dager i uken i barnehagen:)
♥ Ble april barn ♥ Skrevet 23. januar 2010 #8 Skrevet 23. januar 2010 Viste ikke med de første, heller ikke denne gangen. Blir spennende. Har to gutter fra før. Denne gangen er alt anderledels.Tiden vil vise
Nicoline3 Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 23. januar 2010 Jeg er så nysgjerrig av meg at jeg har ikke kunnet vente med noen av gutta mine. Skal ta fostervannsprøve 2 februar og ordinær ul 26 februar, så da regner jeg med å få vite kjønnet igjen. Jeg er sikker på at det er enda en gutt,men mannen min er skråsikker på at det er jente (det sa han sist også) he he så vi får se hvem som har rett. Hadde vært hyggelig med en jente,men trives så godt med gutta mine at jeg blir absolutt like glad for en til. Så lenge han/hun er frisk, så er det alt som teller! (vi har en gutt med en vanncyste i hjernen som er operert 2 ganger, så vi vet hva det vil si å ha barn med ekstra behov)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå