Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Min samboer har bursdag neste uke, og vi skal be hele nærmeste familie på middag, vi blir da elleve inkludert oss. Tenkte enkel forrett med asparges med parmesan surret i spekeskinke. Hovedrett vil jeg ha fisk, laks eller ørretfileter, sånne man mår i frossendisken i 4-pakninger. Lager saltbakte minipoteter og ovnsbakte grønnsaker til. Hva slags type grønnsaker ville du valgt? Og hva slags type saus ville du valgt? ( pleier selv bare å bruke smeltet smør, men syns det er litt sært.) Dessertforslag? Bør være noe som kan gjøres i stand mest mulig på forhånd, vil ha noe enkelt men gjerne se litt fancy ut. Takk til alle som vil hjelpe
Lambert Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Heisann. Denne menyen høres helt nydelig ut. Når du skal bake grønnsaker i ovnen, kan du bruke brokkoli, gulrøtter, sukkererter,vårløk. Når det gjeller saus, kan du servere sandefjodsmør. Utrolig godt. Til dessert , Dronning Maud dessert. Lykke til og grattis til samboeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå