Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Her er det 3 varmegrader i dag. Vi har vært på by`n og handla litt. Nå er vi kommet heim. Så hun har fått bittelitt frisk luft idet vi gikk ut og inn. Men jeg har ikke VÆRT ute med henne i dag. Andre som er "lat"??
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Jeg er ikke ute i frisk luft med gutten min hver dag, nei.. Jeg er ikke noe utemenneske og det koster blod og tårer å komme seg ut.. he he.. Jeg har pleid å trille en times tur 3-4 ganger i uken... (bortsett fra nå den siste tiden da det har vært så kaldt).. og, jeg har igrunn ikke dårlig samvittighet. Synes det er bra jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Vi er ute hver dag ja. Har vært det helt siden barnet ble født, med unntak av sykedager og i romjulen.
Hellobaby Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 ikke hver dag nei.. orker ikke å gå ut hver dag i kaldt eller dårlig vær, og har ikke dårlig samvittighet for det.. gleder meg imidlertid til sommerhalvåret, for da kommer vi til å være masse ute!
Gjest Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Dersom han har vært i barnehagen (der er de ute hver bidige dag!) og det sprutregner, hender det absolutt at vi dropper å gå ut mer den dagen. Og hvis han har vært for sjuke til å gå ut, så har vi selvsagt også holdt oss innendørs. Men jeg kan garantert telle på fingrene hvor mange dager gutten min ikke har vært utendørs hittil - og han er snart 6 år! Vi liker godt å være ute, selv om innekos desidert har vært å foretrekke enkelte dager.. Er været "for dårlig" så rusler vi iallfall til butikken og tilbake, bare for å få litt luft!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 Bortsett fra disse to ukene som det var opp mot 20 minus har min datter på 11 mnd vært ute hver eneste dag i hele sitt liv tror jeg.. Trenger litt frisk luft, hjelper på både apetitt, humør og søvn, for både liten og stor I dag har jeg dratt henne til og fra butikken i babyakebrett, hun ler, smiler og babler hele tiden. Har det helt topp der hun sitter på et saueskinn i det fine akebrettet..
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #7 Skrevet 18. januar 2010 Med unntak av de kaldeste dagene er vi ute ja. Jeg trenger minst en tur ut hver dag for ikke å bli smårar, og da er jo gutten med. Merker også at det er mye vanskeligere å finne roen på kvelden om han ikke har vært ute og fått frisk luft. Vi har heldigvis ikke bil, så vi får gått noen turer hver dag. Litt mosjon gjør godt for kropp og sjel.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #8 Skrevet 18. januar 2010 Nei, vi er overhodet ikke ute hver dag. Barnet vårt er ute i barnehagen, ellers sliter vi oss med å komme oss ut i vinterhalvåret.. Vi er "innemennesker" begge to, og jenta vår spør heller aldri om å gå ut... Aldri faktisk!! Jeg har litt dårlig samvittighet noen ganger, men velger å se bort fra den og være en god mor på andre måter :-). I helgene er vi f.eks ofte ute en tur en av dagene, men ikke den andre.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #9 Skrevet 18. januar 2010 ja vet du hva det er vi.....sitter jo ikke inne hele dagen....er det folk som gjør det?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #10 Skrevet 18. januar 2010 Jeg er et forfrossent menneske. Dessverre er jeg en dårlig vintermor. Til å gråte av.
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. januar 2010 #11 Skrevet 18. januar 2010 Ikke hver dag, men ofte. Vi var nok de eneste som var ute å basa i snøen når det var 22 minusgrader Jeg er ikke noe utpreget utemenneske, men har innsett at det er på tide at jeg blir det pga ungene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå