Gå til innhold

hva hadde dere gjort i mitt tilfelle??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en datter på 13 mnd, og venter jente nr to i mars.. saken er den at, jeg har blitt "tilbydd" dagmamma til storesøster, siden det hun ikke har plass i barnehage før i august. Jeg kunne godt tenkt med å ha ha litt tid alene med den nye babyen, men så vil da denne dagmammaen, ha barna der fulltid. (ingenting i mot henne, hun er kjempeflink, og jeg kan jo skjønne at hun vil ha de der fulltid da hun skal leve av dette) problemet er da om jeg har samvittighet til å sende storesøster til dagmamma 5 dager i uken, når jeg og babyen er hjemme..skjønner? hadde vert greit med sånn 2-3 dager tenker jeg da..nei, burde jeg berre ha begge hjemme fulltid???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha hatt begge hjemme fulltid.

Skrevet

Jeg har storebror på 15 mnd hjemme på fulltid med meg og minsten på 4 uker. Det er travelt, men verdt det i det lange løp, tror jeg. :-)

Skrevet

fortell dagamman at du ønsker å ha henne hos dagmamma 2-3 dager, hvis hun ikke kan oppfylle ditt ønske så må du finne en annen dagmamma.

Du kan jo bare si ja til plassen, også at dattern din får noen fridager.

Men da må du betale full plass kanskje, men kan hende du vil ha henne der hver dag etterhvert. (korte dager).

Skrevet

Jeg ville hatt begge hjemme:)

Har du ikke familie som kan hjelpe deg litt da? Som kan kanskje ha henne et par dager i uken?

Skrevet

Jeg ville valgt fulltid, men tatt fri når det passet. De første ukene trenger du kanskje å sove på dagtid når babyen sover om det er mye nattevåk.

Er du så heldig som meg så sover nemlig ikke babyen og den store samtidig. Jeg jobbet iherdig med mine to i flere månder, men nei... Når den første sovnet så var den andre våken og omvendt.

Angrer på at jeg ikke hadde eldste 100% i barnehagen og heller kunne tatt han fri når det passet oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...