Sjørøver *TALL PREGNANT* Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Kjæresten min ukependler til nord, og jeg holder til i sør. Har 7 uker igjen til termin og planen er å ringe han så snart det er tegn på at fødselen er nært forestående/ i gang. Jeg kommer likevel til å ha en backup person her hjemme, så jeg slipper å eventuelt kjøre til sykehuset alene. Både mamma og pappa har tilbudt seg å bo her på skift den siste tiden, men NÅR bør de egentlig begynne med dette? Bekymret og usikker førstegangs
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Hvis du er bekymret for det,ville jeg hatt di der fra ganske snart TILFELLE... men mest sannsynlig skjer det ikke noe før om et par uker ennå,men man vet jo aldri!!! Bor foreldrene dine langt unna?? Har ikke kjæresten din mulighet til og være der hos deg til du har født?? Det ordner seg alltid,så ikke bekymre deg for mye:) Masse lykke til:)
Sjørøver *TALL PREGNANT* Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2010 Takk for at du tok deg tid til å svare. Greit å få andres synspunkt, når man selv blir litt blendet av situasjonen. Problemet er at han må ta feriedager for å være hjemme, og vil jo at han skal ha noen å ta ut etter at babyen har kommet. Kan sikkert få ulønnet permisjon, men med huslån og div andre faster utgifter er det begrenset hvor lenge vi kan klare oss på en inntekt. Som du sier, skjer det jo antakeligvis ikke noe på en stund enda, men det er noe å leve med usikkerheten.. Får sette meg ned og lage en skikkelig plan. punche inn alle dager, besøk etc
Gjest Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Har ett kjempegodt råd til deg. Spør JM om hun han kjenne på deg når det er ca 3 uker igjen. Fortell henne om hvordan ting henger sammen å så kan hun kjenne på deg en gang i uka frem til det skjer noe. Er du ikke noden i det hele tattt og livmortappen er helt hard kan mamma og pappa sove hjemme. Spør så JM hva hun mener om når de bør overnatte. Hun har aller best peiling etter å ha undersøkt deg. Muligheten for at du får før tiden er som regel liten da det er 1. mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå