Kamomille Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Poden fikk DS til jul, og jeg vet egentlig ikke hvem som er mest hekta - han eller jeg! Men vi klarer ikke slottet i verden 2, dvs 2-7. Hvordan kommer man forbi denne "ormen" da???? Nå er vi like fortvila her begge 2:(
Verbena Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Hopp på den 3 ganger! =) Her fikk eldstemann DS`for litt over ei uke siden å gjett hvem som har spilt masse mens han og broren var hos pappan sin i helga =P Jo jeg og samboeren min! hehe
Verbena Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Evnt sørg for å ha den store soppen sånn at du kan bli super stor og hopp på den en gang! Tipset 6ringen meg om her =P
Kamomille Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2010 men hvor får man den store soppen da? Hvilket brett?
Kamomille Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2010 Hurra! Vi fikk det til:) Utrolig hva man kan spørre om her inne altså
Lillesnuppis Skrevet 18. januar 2010 #7 Skrevet 18. januar 2010 Super Mario er lett å bli hekta på ja. Min datter fikk Super Nintendo og noen år senere Nintendo 64. Jeg ble like hekta som henne. Satt til langt på natt. Klokka bare fløy. Hehe Da dattra var borte i helgene så hadde jeg og en venninne spille helg. Hun kom fredag og dro hjem på søndagen. Vi spillte og spillte og spillte. Ble enige at dette er det siste spillet for i natt, men starta på ett nytt ett etterpå. Savner nintendoen. kanskje jeg skulle finne den frem igjen . Å få gubben helta :-)
Verbena Skrevet 18. januar 2010 #8 Skrevet 18. januar 2010 Bare spør om det er flere du lurer på når dere er kommet lengere! =) Vi har faktisk kommet ganske langt
Verbena Skrevet 18. januar 2010 #9 Skrevet 18. januar 2010 Super Mario er fantastisk! Var vel muligen en grunn til at gutten min fikk det som første spill gitt! Både jeg og samboeren min er helt hekta å krangler nesten om hvem som skal spille =P Morsomt å gå litt i barndommen altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå