Gå til innhold

Herregud - vi blir hekta på Super Maria!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poden fikk DS til jul, og jeg vet egentlig ikke hvem som er mest hekta - han eller jeg!

Men vi klarer ikke slottet i verden 2, dvs 2-7. Hvordan kommer man forbi denne "ormen" da????

Nå er vi like fortvila her begge 2:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hopp på den 3 ganger! =)

Her fikk eldstemann DS`for litt over ei uke siden å gjett hvem som har spilt masse mens han og broren var hos pappan sin i helga =P Jo jeg og samboeren min! hehe

Skrevet

Evnt sørg for å ha den store soppen sånn at du kan bli super stor og hopp på den en gang! Tipset 6ringen meg om her =P

Skrevet

men hvor får man den store soppen da? Hvilket brett?

Skrevet

Hurra! Vi fikk det til:)

Utrolig hva man kan spørre om her inne altså:)

Skrevet

Super Mario er lett å bli hekta på ja.

Min datter fikk Super Nintendo og noen år senere Nintendo 64. Jeg ble like hekta som henne. Satt til langt på natt. Klokka bare fløy. Hehe

Da dattra var borte i helgene så hadde jeg og en venninne spille helg. Hun kom fredag og dro hjem på søndagen. Vi spillte og spillte og spillte.

Ble enige at dette er det siste spillet for i natt, men starta på ett nytt ett etterpå.

Savner nintendoen. kanskje jeg skulle finne den frem igjen . Å få gubben helta :-)

Skrevet

Bare spør om det er flere du lurer på når dere er kommet lengere! =)

Vi har faktisk kommet ganske langt

Skrevet

Super Mario er fantastisk!

Var vel muligen en grunn til at gutten min fikk det som første spill gitt!

Både jeg og samboeren min er helt hekta å krangler nesten om hvem som skal spille =P Morsomt å gå litt i barndommen altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...