Gå til innhold

bare lurer anngående syn....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at jeg har begynt å se dårlig jeg. Har hatt perfekt syn hele tiden, men nå myser jeg bare jeg skal se på tv. Flere??? og hva kan det komme av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er riktig uheldig kan det komme av diabetes, men kan også være en naturlig endring enten pga graviditet eller noe annet. Det lureste du gjør er å bestille deg en legetime og få det sjekket.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Jeg fikk betydelig dårligere syn når jeg ventet snuppa vår.

Hormonene kan også gi deg dårlig syn, så det er faktisk ikke umulig at du trenger litt korrigering...

Skrevet

riktig... vel jeg blir sjekka i hue og ræva hver mnd av sykehuset pga dårlig immunforsvar så trur ikke det er diabetes. hormoner satser vi på. Korrigering?

Skrevet

Jeg er nærsynt og bruker linser men måtte gå opp i styrke i svangerskapet.. Dette visstnok pga hormoner.. Ta en tur til en optiker og se om du kanskje trenger linser/briller mens du er gravid.. Et par mnd etter graviditeten var synet mitt tilbake til "normalt" (for meg da..)

Skrevet

Samme her, nær synt og måtte gå opp i styrke i svangerskapet. Har fortsatt samem styrke nå så hos med var det permanent.

 

Ble mye hodepine før jeg fant ut hva det var.

 

 

Skrevet

Bare ikke bruk masse penger på briller nå. Det er mulig at synet korrigerer seg selv etter svangerskapet.

Skrevet

I dag er brått synet bra igjen...tror kanskje jeg sitter for mye på datan. For hvis jeg har sotti et par timer så ser jeg brått dårlig..hmz....merkelige saker det her..jaja.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...