Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 I første pp klarte eg å bruke ein test etter at eg hadde venta på mensen i to dagar. Hadde ingen graviditetssymptom, likavel testa eg. Så kom sjølvsagt mensen rett etter... No har eg ingen testar liggande og tenkte å følge med på temperaturen istadenfor. Det skal jo "slå ut" omtrent samtidig som ein test. Har forsøkt å tempe tidlegare for å unngå å bli gravid, men det var for stress. No har eg iallefall klart å hugse på det fire dagar på rad.
Bringebærmamma 160611 Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Jeg temper. Jeg temper hele syklusen, siden temp kan gå opp og ned, er det viktig å se helheten i syklusen ikke bare en og en måling. Men så vidt jeg vet MÅ man ikke tempe hver bidige dag. Du kan lese masse om dette på www.pernille.info ;-) Men ja, du kan få en indikasjon på om mensen kommer eller ei med å tempe. Jeg har IKM i morgen og kan knapt vente på å lese av termometeret i morgen tidlig, denne gangen er jeg virkelig spent ,-) Om temp ikke har falt tar jeg en graviditetstest. Krysse krysse krysse fingre og ben, og fingre og ben igjen.............
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2010 Hei bringebærmamma! Såg du er gravid - gratulerer :-) Er no komt til dag 11 og er blitt flink til å tempe, men eg trur eg tenker litt masse på det for eg voknar alltid ei stund før vekkarklokka ringer og det brukte eg ikkje å gjere. Fasinerandes kor stabilt det er, 0,01 grader variasjon i vekedagane og 0,1 grad opp i helga (tar det ikkje så seriøst at eg sett vekkarklokka på i helga). Så det blir spennande å sjå om tempen stig snart. Sist gang vart eg gravid på dag 11 trur eg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå