Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Lurer på det fordi min kjæreste gjennom over et halvt år har nå spurt om vi etter hvert skulle bli samboere. Vi treffes hver dag, og jeg tror faktisk at jeg har funnet den rette. MEN... han har vært i fengsel i 14 dager for å ha havnet i fylleslåsskamp med en kamerat for 6 år siden. Jeg har jo barn også da, så er litt skeptisk til å flytte sammen med en med rulleblad. På en annen side, så vet jeg at det er mange som har vært i slåsskamp i fylla i sine veldig unge dager. Noen som har erfaringer med det?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 14 dager for 6år siden. Er det noen sak? Jeg hadde ikke tenkt videre over det så lenge han ikke hadde nye forhold på samvittigheten
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Er dette et tulleinnlegg? Skal den stakkars mannen aldri få seg en samboer pga en liten hendelse for seks år siden. Hva er det du er redd for at skal skje egentlig?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Dette blir jo nesten for dumt. Alle har da sine skjelett i skapet, men man forandre seg jo i løpet av seks år!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Det e ikke tulleinnlegg. Men jeg har barn å tenke på, og er kanskje litt overforsiktig. Har aldri drukket, så skjønner egentlig ikke noe av slåssinga i fylla. Synes det er fryktelig unødvendig. Men det er nå meg.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 Han satt inne for særdeles grov vold. Før han møtte meg, og jeg fikk begrunnelse. Eneste som var noe dritt var det trekket fra statens innkrevingssentral. Pga erstatningen.
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 18. januar 2010 #7 Skrevet 18. januar 2010 Jeg forstår deg godt, HI. Slåssing, om det er i fylla eller ei har jeg heller aldri forstått. Jeg syne det vitner om svak dømmekraft og mangel på standhaftighet. Så jeg forstår veldig godt at du tenker på det. Men på den annen side må du se ham for den han er i dag - er han en rolig og sindig person? Hvordan er han når han drikker? Hvordan oppfører han seg under en opphetet diskusjon? Det er lov, og til og med menneskelig, å gjøre feil ) Håper du kommer til den beste avgjørelsen for dere alle.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #8 Skrevet 18. januar 2010 Hvilke erfaringer mener du da? Min har sittet inne, er absolutt ikke noe tema i det hele tatt. Jeg vet han har sittet inne, jeg vet for hva... Ser ikke problem med det jeg. Alle kan trå feil, er ikke dermed sagt de er dårlige mennesker eller har skjulte sider. Min sona ett par mnd, men har vanskelig for å se på han som "en med rulleblad"... Det lille oppholdet definerer ikke min kjære som person, det var bare konsekvensen av noe "dumt" han gjorde for mange år siden. Min kjære er far han, og tenke seg til barna da gitt som måtte besøke den fæle faren i fengsel, hehe. Grusomme greier. Sorry om jeg virker litt spydig, men du henger deg opp i ubetydelige detaljer.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #9 Skrevet 18. januar 2010 Nei, men hallo, hvis du tenker at dette er mannen i ditt, så ikke la dette hindre deg. Det var en dum fylleting. Hvis han ikke har gjort noe dumt innen den tid, og er forsvarlig når han drikker nå, så ser jeg ikke at den fylletingen skal være til hindring. Kunne sikkert skjedd mange om de bare var full nok, og på feil sted til feil tid. Men hvis han innrømmer at det var en dum fylleting, og aldri har gjort det siden, så ser jeg ikke problemet.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #10 Skrevet 18. januar 2010 Til HI: Det viktigste for meg ville vært å få klarhet i om han angrer på episoden, og om han drikker i dag, og om han fortsatt er en hissig type.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå