Gå til innhold

Ok jenter - dagens middagstråd!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa på 3,5 er i bhg. i dag, og bestilte kjøttboller til middag. Så nå har jeg kjøpt karbonadedeig og stått og rullet ut boller med løk, hvitløk, paprikabiter og diverse krydder i. Lillemann på ni mnd. får egne uten salt. Tenker å lage tomatsaus til og servere med grønnsaker og poteter. Håper det blir godt!

 

Hva skal dere spise?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innbakte pølser eller laks med rømme og agurksalat :o)

Skrevet

Vi skal ha steinbit. Mannen ville ha den stekt, så da blir det nok det. Men vet ikke helt hva jeg skal ha som tilbehør, så sitter å leter gjennom oppskrifter for tips nå.

Skrevet

Tror det blir selleripure og råstekte poteter til, og kanskje en saus. Hadde visst litt begrensa med råvarer i kjøleskapet, så da får man gjøre det beste ut av det man har.

Skrevet

Vi skal ha pannekaker, bacon og ertesuppe. Gleder meg masse! :)

Har hatt en craving på pannekaker siden før jul, så nå var det jammen på tide;)

Skrevet

Her er det Findus som sørger for middagen i dag, det blir fiskegrateng..

Skrevet

Har syke barn, og de vil ha skinkegrateng.

Skrevet

Her blir det pasta med tomatsaus og blåskjell først, deretter ovnsbakt kylling og grønnsaker.

Skrevet

Skal jobbe om en time, så blir ikke middag her. Men spiste kyllingstrimler og salat m rømmedressing til lunsj! (Lavkarbomat)

Skrevet

Fiskeboller med karrisaus, poteter og gulrøtter.

Skrevet

Idag blir det indisk kylling med ris og nanbrød :)

Skrevet

Fiskeboller i hvitsaus med poteter og raspet gulerot.

Skrevet

Nam, nå ble jeg sulten, her var det mye godt! Greit å få litt tips til resten av uken ;-)

Skrevet

Sambo er på jobb og jeg har sære unger i matveien så her blir alles ønsker oppfylt i dag!

 

6åringen: jasminris med soyasaus og ketchup

4,5åringe: risgrøt (toro pose =P)

 

Meg: lasagne fra igår!

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Indrefilet med kraft/fløtesaus, fløtegratinerte poteter og en god salat.

Fløtegratinerte blomkål til meg da, siden jeg er på lavkarbo.

Skrevet

Rester fra i går :) Hjemmelaget pizza og salat.

Skrevet

Vaffler og ertesuppe blir det her i dag.

Skrevet

mexikansk gryte med hvitløksbaguetter.... nam nam...

Skrevet

Her skal jeg varme skiver av ferdigstekt roastbiff og ha poteter, skiver av gulrot og kålrabbi og rødvinsaus til, namnam :)

Skrevet

Cowboymiddag med stekte poteter, stekt egg, tomatbønner og bacon.

Skrevet

Idag blir det veldig lettvint her: fiskepinner og potetmos.

Skrevet

Vi prøver å ete oss ut av fryser og skap før flytting, så i dag blei det chips, peppersaus, fiskepinner(ingen suksess!) og løvbiff...

 

Ellers blir det mye ris og diverse fisk og grønnsaker fra frysedisken framover!

Skrevet

Så mye "fancy" dere spiser på en mandag da...:)

 

Her hadde vi spaghetti, enkelt og godt og barna elsker det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...