saa09 Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 I en uke nå har jeg hatt sterke menssmerter, og i helgen har jeg hatt masse kynnere. Tilslutt endte jeg på legevakten for å få dette sjekket. Alt er bra sier da legen, det gjør også fastlegen i dag tidlig. Jeg ringer til jormoren bare for å høre hvordan man skal forholde seg til disse menssmertene og kynnerene, og hun vil ha meg på sjekk med vaginal ultralyd ganske kjapt, dvs i morgen tidlig. Er forresten 22+3 idag, jeg puster ut i den ene sekundet og blir stresset og urolig i det andre. Måtte bare ha dette ut, det er så vanskelig å få forståelse av ikke gravide.
(Muskat) Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Du slutter aldri å bekymre deg. Først er det graviditeten og fødsel. Så kommer barseltida... Så er det småbarnsperioden. Når de begynner på skolen, er det også bekymringer. For ikke å snakke om når de blir tenåringer! Og så skal de flytte og gå på skole helt andre steder enn hjemstedet... Og så kommer de hjem og skal ha barn... Og da begynner neste runde. Hehe
saa09 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2010 He he sant nok, jeg har et barn fra før, men jeg kan ikke huske at det var så mye greier med meg da. Sant nok at de sier at ingen svangerskap er like, men dog......... puh dette er frustrerende!
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Haha Er enig med (Muscat) Kjente at jeg hadde endel bekymringer i svangerskapet sist... MEN det var jo ingenting for det som kom etterpå!! :=) Og jeg tror heller ikke man slutter å bekymre seg - dessverre! Prøv å ikke la bekymringene ta overhånd! & kos deg med magen din ;o) Masse lykke til, klem DD
Gjest Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Uff nå er jeg fæl, men jeg fniste litt av overskriften din.Du slutter ikke med å være bekymret. Det er "noe" gjennom hele graviditeten, deretter er det fødsel og de bekymringene som hører til da.Og da går du over til mammabekymringer. "puster han? er den hosten noe alvorlig? er det normalt at han ikke går enda? leker han med de andre barna i barnehagen? tar de godt nok vare på ham? Spiser han for lite/mye/usunt ?" Uff, skjønner jo at det er mye å tenke på og at du er redd, men du er veldig flink som får det sjekket tidlig! Noe mer får du ikke gjort. Jeg tror det går bra:) Det gjør som oftest det.
saa09 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2010 HIhi, det var kanskje en merkelig overskrift, men dette er jo en barn i magen forum. For de som vil vite, har jeg nå tatt masse innvendig prøver, og det har blitt sendt en urinprøve til dyrking. Legen mente at det ikke er normalt med så sterke smerter så tidlig, men at babyen har det bra. Og det er det viktigste for meg, så får jeg bare lide meg igjnnom;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå