Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Hadde eggløsning den 13. Da er det kanskje tidlig å teste eller? Syns å huske man måtte vente til etter neste mens egentlig skulle kommet, eller noe sånt. Stemmer det? Er så spent at jeg nesten ikke greier å vente, så jeg er utålmodig
Babyønske �� Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Man kan regne med et pålitelig svar på graviditetstest ca 14 dager etter eggløsning, som jo også vil si rundt den tiden man venter mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå