Gå til innhold

Hadde du blitt alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde du blitt boende der du bor nå eller flyttet?

Jeg hadde nok flyttet tilbake til der jeg kom fra, 200 mil unna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av hensyn til far og ungene så hadde jeg ikke flyttet

Skrevet

Jeg hadde gjort mitt beste for å holde meg i nærheten, jeg vil ikke frata barna mine muligheten for å være med sin egen far 50% av tiden. Barna mine er viktigere enn å flytte til hjembyen min.

Skrevet

Å flytte tilbake blir som å reversere forholdet og barna, men gjort er gjort og det kan ikke reverseres at man fikk barn med den mannen.

Skrevet

Når jeg ble alene for ca 2år siden valgte jeg å bli boende her. Selvom alt av familie er ca 100mil unna.

1. barna har vennene sine her

2. barnefaren for her og de skal jo selvfølgelig ha kontakt

3. det er her JEG vil bo!

Nå har jeg ny samboer som er herfra og vi kommer aldri til å flytte til noen annen by. Har kjøpt oss leilighet å flytter inn i den i april, så eldstemann får god tid til å bli kjent med ungene i nabolaget før han begynner i 1.klasse i august!

Skrevet

Kommer ann på hva som skjer da.

Har tre barn med to fedre å de bor i hver sin kant av landet. Den i andre enden ser barnet sitt annen hver mnd.

Har man ingen tilhold til plassen man bor så hvorfor skal man bli boende? Barna får treffe faren uansett.

Skrevet

Å se faren sin annenhver måned er jo ikke akkurat mye. Tror mange foreldre glemmer at selv om de ikke bryr seg om ekspartneren sin så vil barna alltid være like glade i begge foreldrene. Jeg vil ikke være den som evt ødelegger for et nært og godt forhold mellom barna og faren, derfor ville jeg blitt boende selv om jeg ikke hadde noe forhold til stedet. Det er viktig for meg at barna mine er lykkelige, og barn er lykkeligst når de får ha begge foreldre tilgjengelig.

Skrevet

Jeg kommer fra et sted 60 min fra der jeg bor.

Hadde blitt boende av hensyn til samvær mellom far og barn, og dessuten liker jeg meg bedre på østlandet enn der jeg kommer fra.

Skrevet

Dette har jeg faktisk tenkt mye på! Bor 70 mil fra hvor jeg vokste opp. Kjenner så og si ingen her jeg bor nå, bare mannen og hans venner/familie. Om det noen gang skulle ta slutt, så er jeg veldig usikker på hva jeg hadde gjort!

Skrevet

Hadde bodd der jeg bor, eller flyttet til nabofylket. Spørs hvor vi ble enige om hvor vi skulle bo. Da vi skal dele 50/50 ved evt. brudd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...