Gå til innhold

Rullet seg over på siden i går!

Anbefalte innlegg

Skrevet

-- da var hun to mnd og tre dager. er dette normalt?

(gutten min var litt sent ute med alt det fysiske, hehe - han har tatt det igjen nå, men som baby var han lenge helt fornøyd med å ligge og pludre, hehe.)

så jeg synes det var SÅ tidlig å skulle begynne å rulle avgårde! det er virkelig bare såvidt at hun ikke klarer å rulle seg fra mage til rygg, hun har dreisen på å slenge beina rundt, det er bare armen som er i veien...

jeg har hele tiden sagt at siden storebror var så rolig så kommer jeg til å få helt sjokk hvis hun her blir en apekatt som klatrer i bokhyller o.l...nervøs jeg nå (men selvsagt litt stolt også, hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo skje ;o) Mine har vært 4-5 mnd når de begynte å rulle.

Så morro da :o) Hehe kan sikkert bli morsomt med en apekatt også ;o)

Skrevet

Ja, gjorde mi også da hun var ca 2.5 mnd.

Hun har mange ganget rullet fra rygg til mage når hun har ligget sammen med oss i senga, men det tror jeg er refleks. Det gjør hun kjempekjapt, akkurat som hun leter etter puppen. Gjorde dette fra hun sikkert var 1 mnd. Var spesielt å se på. Nå er hun 3 mnd og ruller aldri rundt fra rygg til mage på dagtid. Men hun holder fortsatt på å rulle i halvsøvnet på natta :)

Skrevet

takk for svar! joda, moro å se, hehe - jeg tenker at kanskje jeg får bruk for den lekegrinden jeg arvet av min tante til denne babyen da, knis ;-)

Skrevet

Begge våre har rulla seg på sida heilt sidan dei var berre nokre veker gamle. Sikkert bedre å sove slik enn på ryggen. Men armen var i vegen, og dei rulla ikkje heilt over på magen før hhv 5 og 4 mnd gamle. I ettertid har eldste vore normal motorisk, lille er litt sein.

Skrevet

Mi begynte å rulle til siden da hun var ca en måned gammel, men jeg er ikke helt sikker på om hun gjør det med vilje. Tror litt at hun ligger og op rygg og "gymmer" og eksperimenterer. Den siste tiden har hun bevisst snudd seg fra siden til rygg da. Hun er ca like gammel som di. (2 mnd og 7 dager)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...