Gå til innhold

Er jeg egoistisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene med 2 barn. 4 og 2 år. ( pappan er ikke i landet lengger, flytta til danmark da han fant seg en dansk kjæreste) I den siste har det gått i 100 hver dag. Levering og henting av barn barnehagen før og etter jobb. Ungene hadde influensa i jula og jeg har akkurat kommet meg på fote igjen etter en omgang med influensaen. Var helt alene med barna da dem og jeg var syk grunnet mine foreldre dro i des til Thailand og kom hjem for 1 uke siden.

Mamma og pappa kom en tur i går å sa dem hadde noe dem gjerne ville gi meg. det var en konvolutt med penger i. Å dem sa det var penger til sydentur for meg 1 uke + lommepenger. Dem sa dem skulle ha barna så jeg kunne ta meg en slappe av ferie. Jeg har veldig lyst til dette, men så kommer denne samvittigheten luskende da. Skal dra skal ikke dra. Hodet sier ett klart JA, men hjertet sier NEI. Barna har også rett på en ferie syns jeg. Bade og kose oss er jo noe vi alle 3 liker. Jeg vet mamma og pappa klarer jobben med å passe på dem i 1 uke. Å vet også barna får en fin uke hos dem

Så da spør jeg dere damer og noen menne her inne. Hadde dere dratt visst dere var alene med barna og hadde fått dette tilbudet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde reist :D Helt klart!

Skrevet

Jeg ville ikke dratt på sydentur som Viggo venneløs, nei. Da ville jeg heller tatt med meg barna, eller ei venninne.

Skrevet

Reis uten barna! Ta de med på noe annet gøy/ferie en annen gang heller. Kos deg!

Skrevet

Jeg syns du fortjener 1 ukers ferie. Barna komme til å få det helt fint hjemme hos besteforeldrene sine. En sliten mor, er ingen god mor for barna. Så du fortjener virkelig en liten ferietur. Spør en venninne om ikke hun kan være med, eller en venn. 1 uke kan gå kjempe fort.

Veldig snille foreldrer du har :)

Skrevet

Enig med 14.30.

Ta deg 1 ukes ferie uten barn nå, så kan heller dere dra sammen på en annen tur i påska eller i sommer.

Skrevet

Du er ihvertfall ikke egoistisk, men derimot kanskje litt "for" omsorgsfull hvis noe kan kalles det;)

Du er alene med barna og har hatt en tøff tid. Det kan gjøre deg godt å ta en ferie uten barn, slik at du kan konsentrere deg om deg selv. Barna får sin egen ferie med å være med besteforeldrene:)

God tur:)

Skrevet

Barna får en ferie til sommeren. Dem skal 2 uker til pappan sin i danmark. Også skal vi på hytta til mamma og pappa i slutten av juni. Å i midten av juli drar vi til Alcudia i 2 uker med 2 vennepar med barn. Så dem får jo bra ferie dem også.

Hi

Skrevet

Jeg syns du er mer egoistisk om du ikke drar.. :P Rett å slett fordi at barna dine trenger en uthvilt mor, og de har faktisk godt av å tilbringe tid med besteforeldrene sine! Barna dine kommer til å kose seg masse hos besteforeldre som skjemmer dem bort og har masse overskudd.. Og når du kommer hjem igjen, så har du og mer overskudd, og ikke er så stresset.. Dette blir jo en slags ferie for barna og, et avbrekk i vanlig hverdag.

Reis, og kos deg.. :)

Skrevet

Kunne ikke blitt mer enig med damene her inne ;D

Reis og kos deg HI. Du fortjener det. Og som du selv sier, dem får en ferietur selv i sommer. Høres kjempe koselig ut.

God tur :)

Skrevet

Er helt enig med disse andre her.Jeg hadde helt klart reist om det var meg....kjempesnille foreldre du har,dette hadde vært noe mine foreldre kunne funnet på også.

Se om du ikke kan få med deg ei venninne..tenk så koselig da....venninnetur....bare avslapping,soling og bading.

Når barna får feirie allikevel til sommeren er jo ikke det noen fare.

De har mye bedre av å dra på tur,få ladet batteriene...få litt varme på kroppen og litt tid for deg selv...det trenger du.

Sier også Reis,og kos deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...