Gjest irismor Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 De må også servere biff eller noe lignenede, skal ha med 2 stykker som ikke spiser kattemat ;-)
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Det er jo så mange å velge mellom.... så spm er om du har noen andre preferanser. Jeg synes Alex sushi har den absolutt beste i Oslo by, det ligger også en bra thai restaurant i Nydalen med nydelig sushi, Nodee er bra, men litt stivt miljø, Kittys på løkka er bra og så har du jo disse med sushi og nudler som jeg ikke vet hva heter hehehe. Jeg hater forøvrig alle innlegg med sushi om dagen for her finnes det ikke et eneste sted som serverer det! Buhu....
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 På Carl Berner ligger det en liten sushiresturant som er veldig god Og rimelig Vi kjøper alltid derfra. De har take away-meny også. Men jeg husker ikke hva stedet heter...
Gjest ->>- Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Om du ikke skal på de mest fancy stedene, men type trivelig med god mat til ålreit pris tenker jeg Kitty´s Sushi i Helgesens gate eller den lille som ligger rett over gata for Møllergata skole - mulig den heter Mitsu. Nam Kang i Torggata for et lite prishakk opp. Sushihuset på Carl Berner har god sushi, men ikke all verdens utvalg i annen mat.
Trollemor75 Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Alex sushi. Ingen ved siden, ingen over. Jeg vurderer med jevne mellomrom å fly til Oslo bare for å spise der, og håper inderlig at det omsider kommer en ordentlig sushi restaurant i Bergen eller Stavanger. Jeg døyver frustrasjonen ved å spise sushi så ofte jeg kan når jeg er i utlandet. Klarer ikke å bli lei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå