Gå til innhold

Helvetes @!!=@##!! NAV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge tror egentlig NAV at 1500,- rekker?!??

Fikk utbet. 1500,- i sykepenger (mot 5200,- normalt) i begynnelsen av desember. Og har ikke fått noe mer.

Ikke svarer de på mail eller på telefon.

Helvetes opplegg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er heller ikke imponert over NAV. Fikk vedtaket på foreldrepenger i dag, og der står de at de har godkjent søknaden min. Men det er ikke min søknad de har godkjent, de har fattet sin egen beslutning fordi jeg hadde søkt om for mange feriedager inni permisjonen. Min arbeidsgiver har godkjent det, så ikke noe problem. I stedet for å ta kontakt med meg før de fatter vedtaket og be om at arbeidsgiver må dokumentere at jeg har mer enn 21 feriedager tilgode (som er den lovbestemte feien NAV godkjenner at det søkes om), så beslutter de at permisjonstiden min skal ende 6 uker før det jeg søkte om!! Med andre ord ikke fått forlenget permisjonen i det hele tatt på grunn av ferie...Blir så mye merarbeid for meg!! Ikke sikkert de ville sende ut et nytt vedtak sa dama....

Skrevet

jeg kjenner meg igjen!

De har bare rota til mine utbetalinger også.. er en grunn til at jeg er sykemld og har ikke krefter eller helse til å krangle og ordne opp etter dem.. blir så oppgitt!!!

Hvis du ikke har fått alle desember pengene kan dem betale det ut nå, bare ikke gi deg!! Stå på til dem skjønner du trenger dem. De kan utbetale på dagen, det har dem gjort til meg.

Hvis det er januarpengene du venter på så kommer de 25 januar.

Lykke til og ikke gi deg!

Skrevet

Mannen min jobber på NAV og alle på kontoret jobber overtid i mengder og likevel vokser bunkene med saker opp til taket. De har nå en behandlingstid på 6 uker på det kontoret han jobber altså til tross for MYE overtid. Skulle de prioritert å svare på spørsmålene ang når folk kan regne med å få svar ville de måttet doble behandlingstiden.

Hele NAV-systemet er på vei rett i dass, men det er definitivt ikke saksbehandlernes feil.

Sett i gang med protester til Nav-ledelsen og politikerne så kan den kanskje skje noe med voldsom underbemanning og fullstendig inkompetent ledelse på alle nivåer.

Mannen min har ellers søkt seg ny jobb nå utenfor NAV, for dette gidder han ikke mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...