Gå til innhold

veldig oppgitt over gubben!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin i dag, og veldig klar for at noe skal skje snart. Har vært på modningsakupunktur i dag, og i natt har jeg hatt noen vondter, murringer, som jaffal tyder på at kroppen jobber seg frem til noe. jordmor anbefalte sengekos, og for mange har det funket bra, men tror dere guben gidder det da?? at det skal være så vanskelig å få en mann med på å ha sex?? menn skal jo alltid ha lyst... hva slags mann er det jeg har funnet meg?? Han sier at han må være i form til det... merket bare tårene kom i sta... litt kan han vel ofre... Er det fler som har det sånn, eller har jeg funnet meg noe helt utenom det vanlige av en mann??? hehe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du blir oppgitt, men mange menn er redd for å være borti eller på noe vis plage barnet og vil derfor ikke ha sex siste tiden uansett. Min ville ikke da jeg nærmet meg slutten sist, og han sa at det var fordi han ikke ville ha fostervann på seg:D Det var ikke morsomt da, men NÅ er det det..

Skrevet

Han synes kanskje det er skummelt dersom sexen setter i gang noe med en gang, eller at det kanskje vil føles rart siden du er høygravid. Og så tør han ikke si det til deg, men unnskylder seg med at han ikke er i form.

Skrevet

Personlig har jeg ikke det samme problemet, men fortvil ikke, for det virker som om det er mange her inne som har det! Jeg har sagt til kjæresten min at han bare må belage seg på å ha sex 3 ganger om dagen rundt termin. Har termin om 27 dager.. Og han syns det er helt fint han :) Selv om ikke kjæresten min kanskje har så lyst akkurat da, så har han sagt at han får den jo alltids opp, og er selvfølgelig villig til å hjelpe til. Han vil jo også møte datteren sin fortest mulig!

Så jeg syns jo det er slik det burde være, at selvom han kanskje ikke hadde hatt så lyst så kunne han vel i alle fall prøvd å hjelpet til?? Ofret noe han også. Hehe.. Men samtidig så må man jo bare respektere at han kanskje ikke har lyst. Men jeg må inrømme at om det hadde vært meg hadde jeg blitt kjempe skuffa :/

Skrevet

Jeg tror nok dette er helt normalt jeg.

Menn mister gjerne sexlysten i løpet av svangerskapet på samme måte som flere kvinner gjør. Flere av kompisene til mannen min har ofte flirt om dette og sagt at de føler at de kan kjenne babyen etterhvert som termin nærmer seg og at de mister helt lysten. Jeg og mannen min har ikke hatt samleie på uker pga fare for prematur fødsel, og det virker som det her heeelt ok for ham. Han sier det er mer stress enn godt. Magen er i veien og det blir ikke det samme. Jeg ymtet frempå at om ett par uker var kunne vi jo bare kjøre på igjen, men da fikk jeg til svar at det fikk vente til etter fødselen...

Skrevet

Her er det nok motsatt:( Han maser og maser, men kroppen min er ikke akkurat samarbeidsvillig. Det ble ikke bedre etter at JM fortalte han at menn kunne hjelpe til med å ha sex på slutten. For meg er det for de det faktisk gjør vondt...

Men det er vel like ille begge deler.

Lykke til med forføringen:)

Skrevet

tusen takk for oppmuntring... kommer vel til å smile av det når alt er over, men litt fortvila akkurat nå.. hehe... for føler at det hadde gjort susen... Det er nok mer stress enn godt, men... sååå stress e det vel ikke.... håper jeg klarer å "lure" han i løpet av dagen :-)

Skrevet

Her er alle midler tillatt!!! hihihi, legg opp til at han tar seg en middagslur eller vent til kvelden. Vekk ham med "noe han ikke klarer å motstå";O) Du vet vel best selv hva som er hans svakeste punkt! lykke til;)

Skrevet

hehe takk for det :-) Føler meg svært lite sexy for tiden da :-) skikkelig klønete flodhest ;-) men skal gjøre mitt beste :-)

Skrevet

Skjønner følelsen, jeg har selv valgt uttrykket sjøku. Syns de er hakket søtere, dessuten lever de i vann og det høres så mye mer behagelig ut å være vektløs...;) Men helt alvorlig... Vi er faktisk ikke så ille som vi føler oss som, tenk hva du har tenkt om gravide kvinner før:O) Vi er faktisk symbolet på fruktbarhet, hvem kan vel motstå oss da???;) Kjør på med litt egenpleie og kanskje noe undertøy som ser litt ok ut. Eventuellt netton! Hvis vi klarer å føle oss sexy selv blir også utstrålingen deretter!! Du er nydelig!!!

Skrevet

hehe søt du er :-) tusen takk :-)

Skrevet

Han av min lovet at han ikke skulle være en av dem som ble redde for å støte borti noe. Gav klart beskjed om at når jeg blir gravid går min libido opp så da nytter det ikke å si nei altså!

Da magen begynte å bli litt i veien ca 6 mnd på vei slutta gubben helt å prøve seg. Har prøvd alt og ja han ofret seg en gang, men merket jo at dette var ikke veldig stas nei.

Håper på hjelp rundt termin. Var hos JM i dag og er moden men fremdeles 1 cm hals og 1 uke til termin...

Skulle gjerne hatt litt hjelp hver dag fremover!!

Gubben bar forresten bursdag i dag og jeg spurte om han ville ha ett nummer i morgenpressang og for første gang sa han nei!!!!!

Skrevet

hahahahaha :-) uff.. jeg må le... både fordi det er komisk det du skriver og fordi jeg kjenner jeg blir litt lettet over at det ikke bare er min gubbe det er vanskelig å lure med i senga :-)

Skrevet

Ja ikke sant! Godt så lenge man kan le av det hele, uff!

Det verste er at de blir ikke bedre, men søte er de jo!

Skrevet

Jeg tenker at vi må ha respekt for at ikke menn heller alltid har lyst. Og det er jo faktisk vanskeligere for de å skulle gjennomføre det uten lyst, enn det er for kvinnen. Har de null lyst så tror jeg ikke det er lett å få den opp...

Kanskje føler han et ekstra press nå, og at det jo ikke er lystbetont, siden det handler om å sette fødselen i gang - og ikke om at dere er så tent på hverandre akkurat nå.

Jeg har ikke hatt noe sexlyst i svangerskapet - og er lykkelig for at jeg ikke har en mann som på toppen av det har gitt meg dårlig samvittighet. Men vi snakker også om at nå skal vi endelig "gjøre det" før termin - så får vi se hvordan det funker. Tror nok kanskje det blir litt merkelig, hehe...

Skrevet

Respekterer virkelig at ikke mannen min har lyst og fikser den biten heller selv, men mener nå alikevel at når det kommer til "modningsjobben" er det bare å ta seg sammen. MASSE jeg ikke har lyst til hver dag, men enkelte ting er det liksom bare å finne seg i.

Lyst skal kan man vel alltid få mannen til å få. Er jo på en måte bare saftene vi er på jakt etter...

Glemmer aldri ett inlegg der en mann som skulle hjelpe med modning hoppet av i svingen. Stakkars dama, hadde klikket i vinkel!!!

Skrevet

Mannen min har mista sexlysta etter jeg blei gravid, mye mer enn meg :/ Han sier han er redd for å skade babyen.. Jeg skulle ta canesten stikkpille for noen dager siden og han så den applikatoren man kan bruke for å føre tabeletten inn i skjeden, og jeg sa den kan jeg ikke bruke når jeg er gravid. Og han sa, jamen sex kan du ha?? hehehe, så tydelig at han er litt sensitiv på det området nå..

Skrevet

Tror jeg hadde svart at

"Godt du ikke har en sånn lang, stiv og tynn en da for da kunne vi ikke brukt ann til no!!!"

Skrevet

hahahaha :-) utrolig bra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...