Gå til innhold

Salg av bolig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt visning 6 ganger nå, men ikke fått solgt leiligheten min. Andre med samme erfaring og som plutselig fikk solgt? Bør jeg bytte megler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo litt an på..

Har du fått inn noen bud, da?

Det kan være ganske dyrt å bytte megler, så det er kanskje ikke det første man skal ty til. Er prisantydningen for høy? Er det ryddig der under visning? Er bildene riktige? Med andre ord; det er mange andre ting man kan gjøre før man går til det skrittet å bytte megler.

Skrevet

Vi hadde mange visninger når vi solgte vår leilighet. Tror vi holdt på i nesten 3 mnd. Mange av visningene kom det ingen på!

Leiligheten og beliggenheten var det ingenting å si noe på. Vi fikk til slutt solgt, men måtte gå litt ned i pris.

Taksten vår var høyrere enn markedet var villige til å betale akkurat da. Vi sjekket hvor mye leilighetene i nabolaget gikk for og når vi satte ny prisantydning med ca. lik pris som resten av nærområdet fikk vi bud nesten med en gang!

Ikke alltid det er prisen heller, men kanskje markedet hos dere e på jakt etter noe annet akkurat nå... Jeg ville ikke gitt opp om jeg var dere! 6 visninger er ikke spesielt mye! Min sjef hadde 15 visninger før han fikk solgt (flott leilighet).

Masse lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...