Gå til innhold

Hadde en god venn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke spesiellt glup på slike ting, så derfor spør jeg dere :-)

Jeg er ei jente som har flere guttevenner enn jentevenner.

For 2 år siden fikk jeg et veldig godt forhold til en (gift) mann på jobb, vi kunne snakke om alt og gikk tur sammen mange dager i uka. Vi hadde lunsj sammen og det hendte vi fant på mye på kvelden også da vi dro med oss mine og hans venner. Vi sendte mange mld og snakket mye på tlf, og ertet alltid hverandre på jobb. han kom ofte på kaffebesøk, og vi satt og så film og skravlet til langt utpå kvelden.

Dette kjempevennskapet endte da kona hans lurte i all verden på hva som foregikk... Hun likte det ikke!

Jeg fikk meg samboer like etterpå :-)

Pr i dag savner jeg å ha kontakt med han, vi har nesten ikke kontakt i det hele tatt. Det hender han sender mld, men det er bare ett par mld og thats it.... Jeg har sagt til han at jeg savner å ha kontakt med han og at vi kunne snakke om alt mulig rart. Han blir også fort ''snurt''.

Hvordan skal jeg tolke dette og hvordan få tilbake bestevennen min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er nok redd for at kona ikke skal like denne kontakten dere har og snurter for å skjule det...

Jeg har en likens kompis på jobb, men heldigvis er han slik til alle og det virker som om kona hans synes det er greit.

Skjønner godt at du savner han jeg. Håper dere kan få tilbake noe av det dere hadde etter etterhvert.

Skrevet

Jeg er slett ikke så sikker på at du skal ha igjen denne "bestevennen". Som gift mann ville jeg personlig aldri innlatt meg på så mye kontakt med en kvinnelig kollega som denne karen gjorde med deg. Vennskap mellom mann og kvinne er nok godt mulig, men jeg skjønner kona hans veldig godt. Jeg legger vel mer skyld på denne mannen enn på deg, men i forhold til kona hans er det ikke det minste ok. Syns det er litt rart at du ikke ser det? Spis lunsj med ham eller noe, men det er nokså tvilsomt om det er du og ham som skal sitte oppe til langt på kveld eller snakke om "alt".

Skrevet

Enig med Far til tre. Det er sånne vennskap man kan ha om BEGGE er fri, det er merkelig når den ene er gift, og burde kose seg med kona istedet. Sånn som jeg leser det du skriver, HI, så brukte denne mannen omtrent all sin ledige tid på deg, og det er ikke rettferdig eller bra gjort overfor kona.

Tror du må forstå at du ikke vil få det samme vennskapet igjen, skal dere være venner, må dere tone det kraftig ned, så det ikke ser ut og virker som om det er dere som er kjærester.

Skrevet

Hei HI her

Takk for svar :-)

Tror jeg trengte den jeg, selv om jeg savner en god venn så forstår jeg kona oxo.

Jeg har full forståelse for henne, det er bare rart at noen plutselig blir ''borte'' som man har hatt så godt vennskap til

Ha en fortsatt fin dag folkens :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...