*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Hvordan rengjør jeg den skikkelig? Kan jeg ha den i vaskemaskinen? Hvilket program? Uten sentrifugering, antar jeg.... men likevel, usikker på om den kommer til bli ødelagt....
Gjest irismor Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Legg den utover gulvet, vri opp en fille i godt såpevann (evt zalo eller grønnsåpe). Vask godt over hele duken, gjerne med litt våt fille og tørk med en tørr fille etterpå. Tror ikke jeg hadde kjørt den i vaskemaskinen.
Tjorven:-) Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Jeg kjørte min på 30 grader, finvask. Ser ut til at den er like fin :-) Var veldig blass i fargene da jeg tok den ut, men ettersom den tørka, kom fargene tilbake, helt som før jeg vaska den. -vriene duker å få rene med klut...
auro Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Kjører tom noen som er helt hvite på 60 grader, går helt fint. Marimekko går på 40 grader.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2010 Takk for svar alle... da prøver jeg på 30 grader finvask, uten sentrifugering... for jeg har prøvd å skrubbe, og får den ikke ren... :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå