Tjorven:-) Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Hva ville du gått for, om du har erfaring og kunne velge? Og hvordan er de i størrelsen? Små, normale eller store? Takker for dine erfaringer!
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Vi har kjøpt Troll dress med løst for til eldste jenta vår hvert år siden hun begynte i barnehage og er veldig fornøyd med den. Vi bor på nordvestlandet og vinteren her betyr ikke alltid at det er kaldt og snø, det kan like gjerne være mildt og regn. Været skifter ofte også, om det er minusgrader den ene dagen kan det være plussgrader den neste for så å være minusgrader igjen dagen deretter. I et slikt klima synes jeg det er bedre med løst for, og lag på lag påkledning. Ang størrelse så vet jeg ikke helt hvordan de er. Vi kjøpte str 110 til jenta vår i fjor vinter, og den bruker hun i år også. Hun er 4 år og 107 cm.
singo Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 fast for! jobber i bhg og løst for er noe herk spør du meg. de store barna klarer ikke å kle på seg dressen selv,og vi voksne sliter mer med å kle på de små som har det. synst ellers at troll dressen med fast for er helt topp! slitesterk,mer eller mindre vanntett,kansje litt stor i str...
singo Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 har forresten troll vårdress og troll vinterdress til mini på 2 år
Tjorven:-) Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2010 Hva slags klima er det der du bor da? Vått eller kaldt?
Tjorven:-) Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2010 Takk for tilbakemeldinger :-) Tar gjerne i mot flere!
melkekua™ Skrevet 18. januar 2010 #7 Skrevet 18. januar 2010 Datteren min har dress med løst fôr, og har fått tilbakemelding fra bhg om at det gjør det vanskelig for henne å kle på seg. Så nå er den dressen en hjemmedress, og den ekstra dressen (Friends) vi har hatt hjemme er i bhg. Så kjøpt med fast fôr )
erteposen + 4 Skrevet 18. januar 2010 #8 Skrevet 18. januar 2010 Litt små i str. sammenlignet med reima, god passform for smale barn og vi har løst for slik den kan brukes hele året og lett kan arves.
singo Skrevet 18. januar 2010 #9 Skrevet 18. januar 2010 bor på sunnmøre.har vært veldig kaldt en periode nå,men som regel er det ganske vått
singo Skrevet 18. januar 2010 #10 Skrevet 18. januar 2010 synst ikke at den er mindre enn reima sin.mini har hatt begge merkene,og jeg synst de er ganske like i str.men troll har kanskje en litt smalere passform ja. mini er kraftig bygd
Mage Mi Sa Jo Skrevet 18. januar 2010 #11 Skrevet 18. januar 2010 har ikke prøvd den med løst for på egne barn men jobber i bhg. og den er super. har den med fast for til guttungen og den er også super. de sitter fintbegge to. fordelen med avtagbart for er jo at du kan ta ut foret på våren når det begynner å bli varmere ute. men ser at de fleste faktisk selv og de har dress de kan dette med velger å kjøpe egen vår dress og da er det poenget litt borte igjen.. men det inner foret er jo i ull og kjekt å bruke hvis ungen sover i vogn som sove tøy ved siden av også da. to fine dresser okke som. erfaringen er at de er et sted mellom normale og litt store i størelsen hvertfall de med fast for.
Trollemor75 Skrevet 18. januar 2010 #12 Skrevet 18. januar 2010 Vi valgte løst for fordi vi bor på Vestlandet og ville strekke perioden vi kan bruke den lengst mulig. Men ha skal ikke gå i barnehage før høsten (får jo ikke plass), så vi trenger ikke ta hensyn til hvor lettvint dressen er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå