anneli84 Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 siden er det så lite liv inne på dagmamma sidene spør jeg her. skal passe en gutt 2-3 dager i uka, men hvor mye skal jeg da ta betalt? hvor mye er vanlig liksom?
Gjest irismor Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Jeg betalte 200 kr dagen når jeg hadde dagmamma til snuppa. Synes det er en grei pris. Hun hadde med seg ekstra skift og bleier, frokost og luch fikk hun av dagmamma`n.
anneli84 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2010 okay- da satser jeg på det hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå