Msk87 Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 hvor lenge sover dere? Hvor lenge er det akseptabelt å sove? jeg selv våknet for litt siden, da har jeg vell sovet i ca 12 timer utenom når jeg har stått opp for å gå på do, snu meg eller filosofere..
ღMadame_mim ღ Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Huff jeg lurer på det samme akurat nå. jeg har ikke vært sånn tidligere, men nå i det siste har jeg hatt null problemer med å sove 12-14 timer i strekk!! Trodde liksom alle som nærmet seg høygravid slet med nattesøvnen jeg? Jeg har 6 uker igjen til termin og føler jeg er et skikkelig dovendyr :-S
The Bad Gal Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Sover ikke spesilet godt når jeg er gravid, og har dessuten ei på 2 år som våkner tidlig, så her får man ikke akkurat sovet seg uthvilt.... Sov så lenge dere kan, dere er heldige!
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 legger meg i 23 tiden som regel og sover til ca 7 halv 8. Da er jenta på 2 år våken og skal i barnehage. legger meg ofte en dupp på dagtid da.
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Jeg legger meg som regel altfor sent, opp kl. 7 med guttungen som skal i bhg og går som regel rett i seng igjen etterpå. Da sover jeg til rundt 12 før jeg står opp å gjør litt forefallende husabeid før henting. Syns det er et herlig liv men må innrømme at jeg begynner å bli litt lei av å "bare" sove. Men er så godt!!
annabe36 Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 Sov mens du kan! Selv har jeg nettopp våknet, kl er snart halv to... Men fikk ikke sove før fire i natt da. Søvnmønsteret er bare rot for tiden.
LilleFebruarNøtta Skrevet 18. januar 2010 #7 Skrevet 18. januar 2010 Jeg sliter med å få sove, men når jeg først får sove, så sover jeg godt og leeenge :) (på do 4-5 ganger iløpet av natten også da, så må vel trekke fra 30 min ;p ) legger meg rundt halv 11 / 11 tiden og våkner rundt 9-10 :) og av og til enda senere enn det også! og det med god samvittighet :)
2 prinsesser + liten spire=) Skrevet 18. januar 2010 #8 Skrevet 18. januar 2010 Hurra for dere som er like trøtte som meg! Jeg også sover hele tiden. Sover fra 12 til 12 ca, og har ingen problemer med å få skvist inn en middagshvil fra fire til seks. Føler meg som den potetsekken ;-) Men da er det tydeligvis som det skal være!
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 18. januar 2010 #9 Skrevet 18. januar 2010 Sover vel fra 22-06 ca, da er mini oppe (2,5år) men ligger vel i senga til 07. Sover gjerne en dupp på dagen og, men prøver å begrense til en time da jeg liker å legge meg tidlig
pjokkemamma*07+10* Skrevet 18. januar 2010 #10 Skrevet 18. januar 2010 Sover fra 22-23-tida til klokka 8, da 2åringen våkner. I helgene får jeg gjerne sove til halv ti-tida. Det er skjønt. Er stuptrøtt på kveldene, kunne sikkert lagt meg klokka åtte. Men det er jo så kjedelig . Syns 9-10 timer er ganske passelig jeg, selv om jeg må opp 3-4 ganger for å tisse, sovner heldigvis fort igjen etterpå. =) Har sovet godt de siste nettene også, selv om jeg har hatt murringer hele natta.
Msk87 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 18. januar 2010 å godt å høre at andre også er sånn:) har vert oppe et par timer nå og vil bare gå å legge meg igjen med en gang:p
konrad sin mamma Skrevet 18. januar 2010 #12 Skrevet 18. januar 2010 helt rot i døgnrytmen min, får ikke sove igjen etter å ha stått opp for å tisse så her snakker vi 3 timer om natten. å da slokner jeg på ettermiddagen å får litt søvn da!
Trine & co Skrevet 18. januar 2010 #13 Skrevet 18. januar 2010 Jeg sover ca 8 timer om natten, våkner noen ganger ila natten grunnet at jeg må på do (bare 1 gang), guttungen på 3,5 år vil noe eller at sambo snorker o.l. (er veldig var for alle lyder om natta). Etter at jeg hat levert guttungen i bhg drar jeg hjem og rydder og støvsuger,samt spiser litt frokost, før jeg legger meg nedpå. Da sover jeg en 2-3 timer, alt ettersom hvor mye søvn jeg trenger. Nå skal det og legges til at jeg for øyeblikket ikke har noen jobb, så da kan jeg gjøre det på denne måten. Hvis jeg hadde hatt en jobb, måtte jeg ha lagt med i 19-tiden for å få nok søvn innen jeg må stå opp klokken 06.
Msk87 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #14 Skrevet 18. januar 2010 men er det noen som kanskje har noe råd om hvordan jeg kan bli litt mer våken de timene jeg er våken .... ? føler jeg går rundt i en drøm... som jeg våkner i av og til !
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 18. januar 2010 #15 Skrevet 18. januar 2010 Har det veldig opp og ned på nettene nå hvor godt jeg sover.. legger meg også altfor seint:P men kunne sovet hele dagen trur jeg.. hehe når dattera mi ikke er i b.hagen må jeg stå opp mellom ti og elleve(Ho sover en stund selv og hu) ellers så er det samboer som leverer ho om morgenen så da hender det jeg sover til ett ++ off,hehe:P
mjhanse Skrevet 18. januar 2010 #16 Skrevet 18. januar 2010 Kjenner meg virkelig igjen! Er som ammetåke før tiden.. Noen gode råd anyone?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå