Mamma med to søte små Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Har fått en kongeblå heldress fra janus i krinkleull, men har en akkurat lik berre i en annen farge. Prøvte Barnas hus, men de hadde ikke hatt den fargen. Sjekket sparkjøp sine nettsider, men fant den heller ikke der. Kanskje de har mer utvalg i butikken enn nettbutikken?? Noen som vet hvem som fører denne fargen?
Gjest Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Er det den ullen som ser ut som det er akkurat som luftbobler i? hehe;) I tilfelle vet jeg de selger det på Coob Obs:)
Mamma med to søte små Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2010 Hehe, ja det er den Da prøver jeg obs, har du sett de i kongeblått der? Har sett det ullet i mange farger, men aldri denne.
Gjest Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Om det e kongleblått jeg har sett, er jeg usikker på. Har iallefall sett den i blå, rosa og brun, og offwhite mener jeg på den blåfargen var sånn grønnblåaktig som det blå pleier være tror jeg. Uff, er en stund siden jeg så de merker jeg:S Håper du får bytta iallefall!
Mamma med to søte små Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2010 Prøver i kveld, noen som har sett den kongeblå noen plass?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå