Tweak Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Lille jenta vår kom til verden 11.01.10 kl 23.31, hun var 3470 g og 50 cm, hodeomkrets var 34 cm. Fødselen var egentlig veldig fin, smertene var mer intense enn jeg noen gang hadde forestilt meg, selv med epidural! Fikk ikke badekar fordi vi måtte ha elektrode på hodet til lillegull, så da ba jeg om epidural, he he. Men jeg åpnet meg ganske raskt fra 4 til 9 cm og da ble smertene så intense at smertelindringen ikke helt klarte å følge med. Fikk drypp på slutten for å få mer effektive rier, og epiduralen glemte de å skru av til pressingen så jeg kjente ingen pressrier. Jeg bare visste at nå kan jeg presse hvis jeg vil, så da gjorde jeg det på rene viljen! Den kommende pappaen holdt foten min mens jeg trykket og han fikk sikkert se mer enn jeg hadde trodd at han ville/burde se, men det gjør ikke noe! :-) Stoltere mann har jeg ikke sett! DET drømmende blikket da han så på datteren sin etter fødselen! Fødselen tok ca 9 timer, ganske kjapt for førstegangs. Historien er jo egentlig mye lenger, og jeg kommer nok til å skrive ned alt og legge ut en dag, men ikke nå, for nå vil lille jenta vår ha pupp! :-D
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 Hørtes ut som en fin fødsel:) Gratulerer så mye med bebbin:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå