Gå til innhold

Mannenm in er traumatisert :-( (sex)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min ble litt sjokkert av å se på fødselen for å si det på en litt rar måte...

Det har endt med at sexlivet ikke er HELT der det var tidligere...

Vanlig sex er helt greit, ingen problem.. Men tunga har forsvunnet :-(

Noen andre som har opplevd at mannen har mista all lyst til å gi oralsex? Hvor lang tid tok det før de klarte det igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke opplevd det, og vi har vært igjennom to fødsler.

Du må nesten bare gi han litt tid til å få glemme. For noen så kan det jo være noen bilder som ufrivillig brenner seg fast.

Vi er jo alle forskjellig og fødslene er forskjellig, så er nok flere enn din mann som har blitt litt traumatisert etter alle inntrykkene.

Min mann måtte hele tiden jages vekk. Han skulle se når barnet kom ut, og blokkerte lys og jordmødrene han :D

Skrevet

Haha, det var jo en artig mann å ha med seg ;-)

Håper ikke at det henger igjen så veldig. Er jo bare 3 mnd siden nå, men det er jo et lite savn så klart ;-)

Han virker som om han er litt mer avslappet nå da, har ikke nevnt hvor grusomt syn det var på leeenge.

Han sier jo at det værste var at jeg lå der og hadde det vondt og han ikke kunne gjøre noe annet enn å holde i handa. Søt er han også! hihi

HI

Skrevet

jeg ville ikke latt noen utføre oralsex på meg 3 mnd etter fødselen iallfall! ting så ikke normalt ut der enda, åpent var det og (sydde kun 3 sting) - la ham få være i fred en liten stund!

Skrevet

Alt er som før her allerede da. Er ikke det det står på.

Og nei, jeg plager ikke mannen min, jeg lar ham "få fred" til å kommer over det! men det begynner å bli et savn. Mangler det lille ekstra.

HI

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du lot han se på når barnet kom ut heller jeg da. Du visste vel at han var av den typen som ikke tålte å se slike ting? Mener det ikke slemt altså!

Jeg har en slik type mann. Litt for mye blod eller sprøyter og han svimer av. Han har fått streng beskjed om å holde seg oppe ved mitt hode under fødselen.

Jeg har også en svoger som bare MÅTTE se når datteren hans kom til verden. Han sier han angrer som en idiot på det, hadde ikke lyst på sex på leeenge. Det var visst litt for traumatisk for han. Ordet "sprengt bever" (hans ord) forklarer vel det meste av hva han følte og så :-S

Skrevet

*ler*

Fysjom for et utrykk :P

En fødsel er no vakkert og naturlig (L)

Synd de skal fokusere på fitta og ikke på det vakre lille hodet som titter frem, og har pappan som det første de ser i verden (L)

Det er barnet man skal se på, ikke fitta, og sånn er det med den saken =D

http://www.babycenter.com/

her er filmer som kan gi god øvelse! Selv om jeg tror at det å se fremmede mennesker føde fremmede barn, ikke er helt det samme som å se den du elsker føde ditt barn :)

Skrevet

Han så faktisk ikke "rett på", han satt ved siden av. men av en eller annen grunn så fikk han det for seg at han tross alt skulle kikke på da... Og så gikk det nå slik !

Han tåler å se blod og alt, men akkurat det var litt for heftig tydeligvis.

Men alle andre områder fungerer fint som bare det, bare så det er sagt! ;p

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...